اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام نور آذربایجان غربی خبر داد

ارائه رایگان واحد درسی حفظ قرآن در واحدهای پیام نور آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از ارائه واحد درسی حفظ جزء 30 قرآن در واحدهای دانشگاهی پیام نور آذربایجان غربی از سال تحصیلی جدید خبر داد.

ارائه رایگان واحد درسی حفظ قرآن در واحدهای پیام نور آذربایجان غربی

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: واحد درسی حفظ جزء 30 قرآن از سال تحصیلی جدید در واحدهای دانشگاهی پیام نور آذربایجان غربی به صورت اختیاری در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: این واحد درسی به صورت اختیاری به دانشجویان علاقمند به انس با قرآن کریم مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون اخذ شهریه ارائه می‌شود.

ظهری با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این واحد درسی برای مقطع کارشناسی دو واحدی و برای مقطع کارشناسی ارشد به صورت تک واحدی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه این طرح برای نخستین بار در دانشگاه‌های پیام نور آذربایجان غربی اجرا می‌شود، ادامه داد: همانند سایر واحدهای درسی، در صورت قبولی دانشجو در این واحد درسی، نمره آن در معدل نهایی تأثیرگذار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی با توجه به اهمیت آموزه‌های دینی و در رأس آنها تعالیم قرآنی بر تعالی فرهنگی و تربیتی جوانان، بر اهمیت انس بیش‌تر آنان با قرآن کریم اشاره کرد و افزود: تعالیم این کتاب الهی چراغ راه بندگان در پیمودن مسیر زندگی است و می‌تواند انسان را از ظلمات و تاریکی‌های زندگی به سمت روشنی‌ها رهنمون سازد.

وی بر اهتمام ویژه دانشگاه پیام نور در رشد و اعتلای فرهنگ و تعالیم قرآنی میان دانشجویان تأکید کرد و از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در واحد ارومیه خبر داد.

ظهری با اشاره به آسیب‌های متعددی که گریبان‌گیر جوانان عصر کنونی شده است، تصریح کرد: رجوع به مفاهیم ناب کتاب الهی ضامن عبور ایمن انسان از برهه‌های خطرناک و آسیب‌پذیر زندگی می‌شود.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول