اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 تئاتر در جشنواره تئاتر سوره ماه به نمایش درخواهد آمد

در جشنواره منطقه دو تئاتر سوره ماه که از امروز تا 25 شهریور ماه جاری به میزبانی حوزه هنری یزد برگزار می‌شود، هشت نمایش روی صحنه خواهد رفت.

8 تئاتر در جشنواره تئاتر سوره ماه به نمایش درخواهد آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امشب در ساعت 20، نمایش «سایه‌های خاکستری» از یزد به نویسندگی و کارگردانی سعید شهریار و «خرمگش و شهردار» از یزد به نویسندگی و کارگردانی حسین آقایی میبدی در ساعت 18 به روی صحنه می‌رود.

این نمایش‌ها امشب به ترتیب در سالن شرف‌الدین علی در میدان امیرچخماق و تالار هنر در بلوار شهید صدوقی، نرسیده به میدان باهنر به روی صحنه می‌رود.

فردا، 24 شهریور ماه نیز سه تئاتر شامل «خط سرخ» از هرمزگان به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی علی رحیمی در تالار شرف‌الدین علی در ساعت 10:30 صبح، «خون چکه» از اصفهان به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی در ساعت 18 در تالار فرهنگ و «حقیقتی درباره مریم» از سیستان و بلوچستان به نویسندگی محمدمهدی شهرتی و کارگردانی پرویز باقری در ساعت 20 در سالن تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

در آخرین روز جشنواره یعنی روز دوشنبه، 25 شهریور ماه نیز نمایش «شو چهاردهمی» از هرمزگان به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی رضا بهنامی در ساعت 10:30 صبح در تالار شرف‌الدین علی، «پرواز 564» از کرمان به نویسندگی و کارگردانی مجید عتیق در ساعت 18 در تالار هنر و «کاریزما» از یزد به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی حامد مهریزی‌زاده در ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

جشنواره منطقه‌ دو تئاتر سوره ماه از 23 تا 25 شهریور ماه به کارگردانی حوزه هنری یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول