اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 56 میلیون ریال برای تکمیل هر واحد مسکونی زلزله زده دشتی

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای تکمیل واحدهای مسکونی زلزله‌زده در منطقه دشتی به هر واحد مسکونی 56 میلیون ریال تسهیلات بصورت بلاعوض ووام‌کم بهره پرداخت می‌شود.

اختصاص 56 میلیون ریال برای تکمیل هر واحد مسکونی زلزله زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی روند بازسازی مناطق زلزله‌زده دشتی با بیان اینکه در جریان بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده یک‌هزار و 237 واحد مسکونی مشمول بازسازی کامل شدند گفت: با تصویب اعتباراتی از سوی هیئت دولت، روند بازسازی واحدهای مسکونی مطلوب است که برای تکمیل آن از سوی استاندار بوشهر، اعتباراتی برای مشارکت بیشتر مالکان در تکمیل واحدهای مسکونی بازسازی شده اختصاص یافت که پیش بینی می‌شود نیمه اول آبان‌ماه کار بازسازی به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: در جریان اختصاص این مبالغ 3میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی استاندار بوشهر به هر واحد مسکونی اختصاص یافت که مالکان موظفند برای تکمیل کار بازسازی، این مبلغ را از فردا دریافت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مبلغ یاد شده در سه قسط نسبت به روند هزینه کرد آن پرداخت می‌شود که در مرحله اول این مبلغ مالکان منازل بازسازی شده 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: علاوه بر این، 2 میلیون و 600 هزار تومان نیز از سوی بنیاد مسکن برای تسریع در تکمیل بازسازی منازل مسکونی پرداخت می‌شود که 600 هزار تومان آن به‌صورت بلاعوض است.

وی با اشاره به اینکه منازل مسکونی آسیب دیده با این مبالغ باید تا قبل از دهم آبان به اتمام برسد گفت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش داریم لازم است صاحبان واحدهای مسکونی نسبت به تکمیل منازل خود بکوشند تا قبل از فصل سرما در آنجا مستقر شوند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهرتاکید کرد: با توجه به امکانات مهیا شده برای تکمیل واحدهای مسکونی زلزله‌زده در دشتی باید صاحبان منازل بیشتر تلاش کنند تا شاهد اتمام کار بازسازی منازل باشیم چراکه تاخیر در بازسازی و تکمیل واحدهای مسکونی آسیب دیده به عهده صاحبان واحدها است.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول