اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان:

استاندار زنجان باید متناسب با شعار اعتدال و امید دولت انتخاب شود

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان عدم گرایش به گروه‌های سیاسی را از شاخص‌های مهم برای سمت استانداری زنجان اعلام کرد و گفت: انتخاب استاندار زنجان باید متناسب با شعار اعتدال و امید دولت انجام شود.

استاندار زنجان باید متناسب با شعار اعتدال و امید دولت انتخاب شود

مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، استاندار را نماینده دولت مستقر در منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: استاندار باید عامل به منویات دولت در استان باشد.

وی شعار دولت مستقر را اعتدال و امید در کشور دانست و افزود: استاندار باید به نمایندگی از این دولت عمل کرده و خود را مکلف به محقق کردن شعارهای همین دولت کند.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان بر لزوم شناخت رتبه استان در حوزه‌های مختلف توسط استاندار منصوب تاکید کرد و افزود:‌ استاندار منتخب توسط دولت باید در صدد ارتقای جایگاه استان در همه زمینه‌ها باشند.

وی به ضعف‌های موجود در برخی نقاط استان زنجان اشاره و تصریح کرد: استاندار قوی، متعهد و مومن نقاط ضعف موجود در استان را برطرف می‌کند.

بیگ‌محمدی انتخاب یک استاندار قوی را از درخواست‌های همه فعالان استان زنجان اعلام و اضافه کرد: انتظار مردم و فعالان سیاسی باید در انتخاب استاندار زنجان لحاظ شود.

وی عدم گرایش به گروه‌های سیاسی را از شاخص‌های مهم برای سمت استانداری زنجان اعلام کرد و گفت: انتخاب استاندار زنجان باید متناسب با شعار اعتدال و امید دولت انجام شود.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان تاکید کرد: استاندار منتصب زنجان باید همسان با شعار دولت باشد که با اقبال مردم و گروه‌ها روبه‌رو شود.

وی با بیان اینکه انتخاب افرادی با سابقه حمایت از جریان فکری خاص به سمت استانداری زنجان مشکلاتی را موجب می‌شود، ابراز امیدواری کرد، فرد منصوب به سمت استانداری زنجان منطبق با انتظارت مردم انتخاب شود.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول