اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

وهابی‌ها و سلفی‌ها بر شیعه‌کشی‌ دامن می‌زنند

امام جمعه شهرستان نمین گفت: شیعه‌کشی در جهان اسلام آفت و پدیده‌ای نامبارک است که وهابی‌ها و سلفی‌ها بر آن پافشاری کرده و به این موضوع دامن می‌زنند.

وهابی‌ها و سلفی‌ها بر شیعه‌کشی‌ دامن می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهار داشت: در هیاهویی که غرب در منطقه خاورمیانه به ویژه سوریه برپا کرده بازار کشتار و ایجاد تفرقه در بین شیعیان و سنی‌ها بالا گرفته به طوریکه وهابی‌ها و سلفی‌ها سعی می‌کنند از این فرصت استفاده کنند تا با بدبین کردن شیعیان و سنی‌ها نسبت به همدیگر آمال شوم خودشان را پیاده کنند.

وی تنها راه مقابله با این حرکت خبیث دشمن را تمسک به شیوه‌های وحدت و یکپارچگی در سایه قرآن کریم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت توصیف کرد و افزود: به رغم همه شیطنت‌هایی که در منطقه صورت گرفته وحدت و همدلی شیعه و سنی در کشورمان و منطقه نمین و عنبران در حد عالی و بی‌نظیر است.

رحیمی تصریح کرد: باید این عناصر وحدت‌آفرین را تقویت کرد و جلوی هرگونه حرکت تفرقه‌آمیز را گرفت چرا که حیات دشمنان اسلام و بقا آنها در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا بسترهای این وحدت و همدلی تقویت شده و بیش از گذشته بتوانیم اهداف متعالی خودمان را تحقق و عینیت ببخشیم.

وی خدمت به مردم را بالاترین رضایت و احساس خشنودی یک مسئول و مدیر اجرایی توصیف کرد و ادامه داد: نباید تغییر دولت‌ها به اسباب دلسرد شدن مدیران در سنگر خدمت‌رسانی تبدیل شود چرا که همه باید در سنگر خدمت‌رسانی تا لحظه‌ای که حضور داریم با قوت و قدرت به کار و تلاشمان ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه نمین اضافه کرد: نباید یک مدیر با تغییر دولت‌ها در دلهره و یا دو دلی به سر ببرد چرا که این امر سبب رکود و تضعیف کارایی ادارات می‌شود بلکه ضرورت دارد تا لحظه‌ای که در مسئولیت قرار دارد به انجام وظیفه مشغول بوده و تنها کسب رضای الهی و مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رحیمی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو نیز اشاره کرد و یادآور شد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس هفته بیان ارزش‌ها و فضیلت‌های هشت ساله ملتی است که جان در طبق اخلاص گذاشته و سرمایه‌هایشان را وارد میدان کردند تا از اسلام و حقانیت آن دفاع کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت:‌ ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت مؤلفه ایستادگی، شجاعت و مقاومت در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نیاز داریم و باید در این باب از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس الگو بگیریم.

رحیمی در پایان سخنان خود به آغاز سال تحصیلی نیز اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها باید مصالح کلان تربیتی را هرگز فراموش نکرده و یا نسبت به اهمیت و جایگاه آن غفلتی نداشته باشند.

انتهای پیام/62004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول