اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 بابل خبر داد

43 ماموریت اورژانس بابل در یک روز

رئیس اورژانس 115 بابل گفت: اورژانس بابل در یک روز به 43 ماموریت امدادی اعزام شد که 17 مورد آن مربوط به تصادفات بوده است.

43 ماموریت اورژانس بابل در یک روز

مهدی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در پی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید، نیسان و عابر در جاده بابل به قائمشهر کبودکلا، بلافاصله تکنسین‌های پایگاه قراخیل به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: سه مصدوم این حادثه یک مرد 12 ساله و دو زن 37 و 52 ساله بودند.

 این مسئول بیان داشت: این مصدومان از ناحیه سر، صورت و کمر دچار آسیب شده بودند که پس از اقدامات اولیه پزشکی توسط تکنسین‌های اورژانس 115به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

 وی تصریح کرد: در دیگری در ساعت 16:03 مبنی بر تصادف دو دستگاه پراید در جاده گنج افروز، بلافاصله تکنسین‌های پایگاه هلیدشت و دانشگاه به محل حادثه اعزام  شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه  یک مرد و دو زن 26 و 52 ساله بودند که از ناحیه پای چپ، کتف و سر دچار آسیب شده و پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال داده شدند.

 محمدیان اظهار داشت: در تماس دیگری با اورژانس 115 بابل مبنی بر واژگونی موتورسیکلت در جاده حبیبی جنب زندان متی‌کلا بلافاصله تکنسین‌های پایگاه دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

وی دلیل واژگونی این موتور را سرعت زیاد دانست و گفت: دو مصدوم این حادثه که دو برادر جوان 25 و 18 ساله بودند به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

 رئیس اورژانس 115 بابل اظهار داشت: اورژانس 115 بابل  روز گذشته 43 ماموریت داشته که 17 ماموریت آن تصادفی بوده که 14 مصدوم به بیمارستان منتقل و سه مصدوم دیگر درمان در محل شدند. 

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول