اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زابل خبر داد

پذیرش 2200 دانشجو جدید الورود در 52 رشته کارشناسی دانشگاه زابل

رئیس دانشگاه زابل گفت: دانشگاه زابل در سال جاری 2 هزار و 200 نفر دانشجوی جدیدالورود در 52 رشته کارشناسی پذیرش دارد.

پذیرش 2200 دانشجو جدید الورود در 52 رشته کارشناسی دانشگاه زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه زابل، محمود اوکاتی اظهار داشت: در سال جاری دو هزار و 200  نفر دانشجوی جدیدالورود در 52 رشته کارشناسی پذیرش دارد که رشته‌های علم دانش شناسی، ماشین آلات کشاورزی و مهندسی کامپیوتر ـ نرم افزار برای نخستین بار امسال مجوز آنها از شورای گسترش آموزش عالی اخذ شده است و دانشجو در این رشته‌ها پذیرش می‌شوند.

رئیس دانشگاه زابل در زمینه پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی اظهار داشت: در 30 رشته کارشناسی ارشد و  10 رشته دکترای تخصصی نیز امسال پذیرش دانشجو داشته‎ایم که در تعدادی از این رشته های تحصیلات تکمیلی برای نخستین بار دانشجو پذیرش می‎شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر اخذ مجوز رشته‎های جدید، در حوزه عمرانی هم حدود 32 هزار مترمربع پروژه‎هایی داریم که با پیشرفت‎های بالای 70 درصد دارند و در صورت تأمین منابع اعتباری لازم در سال‎جاری بخش زیادی از این پروژه‎ها به مرحله افتتاح خواهند رسیدکه با افتتاح آنها دانشگاه زابل یکی از دانشگاه‎های پیشرو و دارای امکانات بسیار خوب در حوزه نظام آموزشی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/75004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول