اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

پذیرش 532 دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از جذب 532 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل در سال تحصیلی آینده خبر داد.

پذیرش 532 دانشجو برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جریان بازدید از مصاحبه پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد تربیت به نیروهایی در خور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی، مومن، پرهیزگار، مسئولیت‌پذیر، نظم‌پذیر و در جهت اجرای سند تحول بنیادین دانشگاه فرهنگیان اقدام به جذب و تربیت دانشجو معلم نموده است.

وی تصریح کرد: امسال 216 زن و 316 مرد دانشجو معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان اردبیل پذیرش می‌شوند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در این راستا حدود 800 نفر برای امر مصاحبه دعوت شده‌اند.

محمودزاده اضافه کرد: شرایطی مانند بومی بودن استان، سن حداکثر 22 سال، دارای معدل 15 سه سال دبیرستان و داشتن نمره علمی بالای شش هزار و 500 برای گزینش دانشجو معلمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: انجام مصاحبه از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از دوم شهریورماه آغاز و دهم شهریور 92 پایان می‌یابد.

مصطفی جوادی یادآور شد: اسامی معرفی‌‌شدگان دانشگاه فرهنگیان طی اطلاعیه‌ای از روز پنجشنبه 31 مرداد 92 در سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.Sanjesh.org درج شده است.

وی ادامه داد: معرفی‌شدگان مکلفند به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و مراحل مختلف گزینش، براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده به همراه مدارک مورد نیاز اعلامی شخصاً به پردیس‌های علامه طباطبایی و بنت‌الهدای صدر مراجعه کنند.

جوادی گفت: بدیهی است عدم مراجعه و حضور داوطلبان در موعد مقرر یا عدم شرکت در هر یک از مراحل مختلف مصاحبه به هر دلیل به منزله انصراف داوطلبان تلقی شده و ظرفیت باقی‌‌مانده در مرحله تکمیل ظرفیت کامل می‌شود.

این مسئول افزود: خواهران معرفی شده بایستی به پردیس فرهنگیان بنت‌الهدای واقع در اردبیل – خیابان شهدا، میدان ججین روبه‌روی اداره کل پست شهرک سبلان فاز یک و برادران هم به پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی واقع در اردبیل – خیابان شهدا، تقاطع پل هوایی خیابان سعدی محله کرد احمد برای انجام مصاحبه مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: برای داوطلبان مجاز به مصاحبه به هنگام مراجعه به مرکز مصاحبه به همراه داشتن مدارک مورد نیاز الزامی است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل خاطرنشان کرد: داوطلبانی که اسامی آنها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور که در ردیف چند برابر ظرفیت هر یک از رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی اعلام شده است، فرم شماره یک مشخصات داوطلب را که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور موجود می‌باشد تکمیل و همراه با مدارک مورد نیاز اعلام شده ظرف 48 ساعت آینده به هسته گزینش آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق تحویل دهند.

جوادی در ادامه با اشاره به مصاحبه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: از بین معرفی‌شدگان دو برابر ظرفیت، به منظور ارتقای کیفیت ورودی‌های امسال، مقرر شده پذیرفته‌شدگان از بین داوطلبانی صورت گیرد که حداقل نمره علمی شش هزار و 500 و بالاتر را در زیر گروه آزمایشی مربوطه کسب نموده و معدل کل دوره سه ساله متوسطه آنان نیز 15 و بالاتر باشد و حداکثر سن پذیرفته‌شدگان 22 سال تمام تا اول مهر 92 اعلام شده است.

انتهای پیام/62001/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول