اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت می‌گیرد

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس یاسوج

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد از افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ محمد نصیرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در آغازین روز هفته دفاع مقدس هستیم که شاهد اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در مراسم رژه امروز بودیم.

وی در ادامه ضمن بیان خاطرات رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در جنگ هشت‌ سال دفاع مقدس اذعان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در سطح استان بسیار زیاد بودند که همواره به آن‌ها می‌بالیم و باید در این روزها از رشادت‌های آن‌ها یاد کرد.

فرمانده سپاه مقاومت شهرستان بویراحمد با تأکید بر اینکه ایثارگری‌های زیادی از سوی رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی در جنگ هشت ساله صورت گرفته، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به رشادت‌های دلاورمردان این استان بخشی از ایثارگری رزمندگان در قالب نمایشگاهی در دهکده دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول نظامی در بویراحمد به زمان افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عصر امروز راس ساعت 18 با حضور مسئولان نظامی و انتظامی، فرماندار و دیگر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی نمایشگاه دفاع مقدس در دهکده دفاع مقدس واقع در پارک مهرورزی یاسوج افتتاح می‌شود.

نصیرزاده با بیان اینکه شروع مدارس با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده است، ابراز داشت: انتظار می‌رود از فضای آموزشی مدارس در این هفته استفاده شود تا دانش‌آموزان نیز با رشادت‌ها، جوانمردی و دیگر خصلت رزمندگان اسلام آشنا شوند و آن‌ها را سرلوحه کار قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد تاکید کرد: اگر خون شهدا، صبر و استقامت آزادگان و ایثارگران نبود، مشخص نبود در چه وضعی خواهیم بود و امروزه چنین آسودگی و امنیت در جامعه را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های آنان می‌دانیم.

این مسئول نظامی در بویراحمد تأکید کرد: علاوه بر تزئین ادارات خود مراسم تجلیل از جانبازان و آزادگان و ایثارگران و دیدار با خانواده‌های شهدای سازمان و نهاد خود را در برنامه‌ داشته باشند.

نصیرزاده در ادامه آیین غبارروبی گلزار شهدا در روز پنج‌شنبه هفته جاری، پیاده‌روی بسیجی به سمت گلزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بویراحمد در پایان ضمن تأکید مجدد به تمامی ادارات و نهادها برای حضور در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان و کارکنان ادارات در مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه حضور فعال و چشم‌گیری داشته باشند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول