اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

گازرسانی به 289 مشترک صنعتی عمده آذربایجان شرقی در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون تامین گاز 289 مشترک صنعتی عمده استان در برنامه اجرایی شرکت قرار دارد.

گازرسانی به 289 مشترک صنعتی عمده آذربایجان شرقی در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح نحوه طبقه‌بندی گازرسانی به بخش‌های صنعتی استان بر اساس میزان مصرف تصریح کرد: از 289 مشترک صنعتی عمده، 46 مشترک متقاضی ظرفیت گاز کمتر از 400 مترمکعب در ساعت، 202 مشترک متقاضی ظرفیت 400 تا 2500 متر مکعب در ساعت، 24 مشترک در ظرفیت 2500 تا 10000 مترمکعب و 17 مشترک نیز متقاضی ظرفیت گاز بیش از 100 هزار متر مکعب در ساعت هستند که تمام زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی این مشترکان عمده از گاز طبیعی فراهم شده و طبق برنامه و تناسب پیشرفت سیستم داخلی این صنایع جریان مستمر گاز جایگزین سایر سوخت‌های فسیلی در این بخش‌ها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آن دسته از صنایع که گاز مورد نیازشان بیش از 160 مترمکعب در ساعت و فشار مصرف آنان بالای 2 پوند باشد، به مشترکان صنعتی اطلاق می‌شوند.

وی افزود: با توجه به روند روبه رشد صنعتی شدن استان به دلیل وجود ظرفیت بالای سرمایه‌گذاری در منطقه، نیاز به گاز طبیعی به عنوان سوخت برتر بیش از پیش ضروری است که در همین زمینه این شرکت آمادگی دارد گازرسانی به متقاضیان حوزه صنعتی استان را در اولویت اجرایی خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع 2 هزار و 78 مشترک صنعتی عمده در سطح استان آذربایجان‌شرقی وجود دارد که تعداد یک هزار و 789 مورد مصرف کننده گاز طبیعی بوده و گازرسانی به مابقی (289 مورد) در برنامه اجرایی شرکت گاز استان قرار دارد.

انتهای پیام/60002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول