اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه معافی یکی از خبرنگاران متعهد و دلسوز کشور در امر اطلاع‌رسانی صحیح بوده است، گفت: فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است.

فقدان معافی خسارت سنگینی بر جامعه خبری است

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: شنیدن خبر درگذشت برادر عزیزم جابر معافی که جوانی متعهد و دلسوز در امر اطلاع‌رسانی و خبر بوده است برایم بسیار سخت و تاثرانگیز بود.

وی افزود: فقدان معافی ضایعه بسیار سنگینی برای استان مازندران است که امیدوارم این خسارت با زحمات مجموعه جامعه خبری به ویژه خبرگزاری فارس مازندران جبران شود.

روحانی بیان داشت: با توجه به نقش خبرگزاری فارس در خبررسانی صحیح و ایجاد تعامل خبری با مخاطبان و حق محوری همکاران این خبرگزاری در سراسر کشور از جمله مازندران امیدوارم رسالت خبرگزاری فارس در مازندران به نحو شایسته‌ای به اتمام برسد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: بخشی از دستاوردهای خبرگزاری فارس در ایجاد رابطه با مردم و توجه آحاد جامعه به این خبرگزاری ریشه در خدمات ارزشمندی دارد که با نیت صدق و سلم خدمتگزاران و خبرنگاران با سابقه از جمله مرحوم معافی در مازندران ایجاد شده است.

روحانی اذعان داشت: مرحوم جابر معافی با توجه به جایگاه خود سعی کرد دلسوزانه رسالت خود را با رابطه فی مابین خبرگزاری با آحاد جامعه با نیت صدق به اتمام برساند که از دست رفتن وی خسارت سنگینی برای جامعه خبری و خبرگزاری فارس است.

وی تصریح کرد: رحلت این خبرنگار متعهد و دلسوز را به سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، همسر، فرزندان و خانواده عزیز معافی، جامعه رسانه‌ای به خصوص همکاران خبرگزاری فارس  و مردم خوب مازندران تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول