اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش:

مشکل آب استادیوم آبپخش رفع می‌شود / برگزاری لیگ فوتبال آبپخش تا 72 ساعت آینده

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: حمایت از ورزشکاران از رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر آبپخش است و در این زمینه اقدامات فراوانی داشته‌ایم.

مشکل آب استادیوم آبپخش رفع می‌شود / برگزاری لیگ فوتبال آبپخش تا 72 ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان مهم‌ترین هدفی است که شورای اسلامی آبپخش به آن توجه دارد و تمام توان خود را در این راستا به کار بسته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: حضور در میان مردم و شناخت مشکلات ایشان اولویتی است که اعضای شورای اسلامی شهر به آن توجه دارند و در روزهای گذشته از این طریق بخش اعظمی از مشکلات مردم را شناسایی و پیگیری برای رفع آنها را شروع کرده‌ایم.

عباسی بیان داشت: در روزهای گذشته با اقشار مختلف دیدار داشته‌ایم و بخش مهمی از گلایه‌ها و مشکلاتی که به ما ارائه شده از ناحیه ورزشکاران، هنرمندان و جوانان آبپخشی است که قول می‌دهیم با جدیت موضوعات مطرح شده را پیگیری کنیم.

وی با انتقاد از وضعیت زمین چمن استادیوم شهدای آبپخش، اضافه کرد: در سال‌های گذشته زمین چمن استادیوم آبپخش جزو زمین‌های ورزشی برتر استان بود، ولی به دلیل عدم رسیدگی مسئولان اداره ورزش و جوانان، وضعیت امروز زمین چمن آبپخش اصلا مناسب نیست.

این مسئول اذعان داشت: در دیداری که با پیشکسوتان فوتبالی آبپخش داشتیم، ایشان به شدت نسبت به بی‌توجهی مسئولان ورزشی استان و شهرستان به آبپخش و همچنین ضعف زیرساخت‌های ورزشی این شهر اعتراض و گلایه داشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: شوری آب چاه‌های مورد استفاده به‌منظور تامین آب زمین چمن استادیوم شهدای آبپخش از مشکلاتی است که به مرور زمان سبب افت کیفیت چمن تنها زمین ورزشی آبپخش شده است.

عباسی ابراز داشت: استفاده از آب کانال‌ آبیاری مجاور استادیوم آبپخش راهکاری برای رفع مشکل چمن استادیوم ورزشی شهدای آبپخش است و در روزهای گذشته مکاتبات و مذاکرات لازم در این ارتباط را انجام داده‌ایم که به نتایج خوبی رسیده است.

وی اضافه کرد: از مدیرعامل محترم شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و مسئولان سازمان آب منطقه‌ای استان که قول مساعدت به‌منظور تخصیص آب به استادیوم شهدای آبپخش را داده‌اند، نهایت قدردانی و تشکر را می‌کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه ورزشکاران آبپخشی در عین محرومیت افتخار آفرین بوده‌اند، یادآور شد: حضور تیم بانوان آبپخش در مسابقات لیگ کشوری و دو تیم فوتبال شاهین و پرسپولیس از شهر آبپخش از افتخاراتی است که ورزشکاران آبپخشی در عین محرومیت آنها را کسب کرده‌اند.

وی افزود: در ارتباط با برگزاری مسابقات لیگ فوتبال آبپخش مشکلات موجود را رفع کرده‌ایم و با حمایت شورای شهر تا 72 ساعت آینده شاهد برگزاری مسابقات لیگ فوتبال تیم‌های آبپخش خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید اظهار داشت: توجه به مسائل آموزشی رویکرد مهمی است که شورای چهارم آبپخش در طول دوره فعالیت خود با جدیت در این زمینه تلاش خواهد کرد.

عباسی عنوان کرد: با وجود توانمندی و استعدادهای بالا در عرصه‌های علمی در آبپخش، در سال‌های گذشته ضعف‌های اساسی از نظر زیرساخت‌های آموزشی و به‌خصوص آموزش عالی را در شهر آبپخش شاهد بوده‌ایم که این مشکل با استقرار دانشکده سما در آبپخش تا حد زیادی برطرف شده است.

وی با تاکید بر اینکه مخالف دید محدود و بسته نسبت به آبپخش هستیم، افزود: تنگ‌نظری و نگاه محدود به آبپخش را به هیچ وجه نمی‌پذیریم و تمام توان و تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا آبپخش بزرگ به جایگاه واقعی خود در منطقه دست یابد.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول