اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

آمادگی 400 مدرسه دشتستان برای آغاز سال تحصیلی جدید

معاون آموزش و پرورش دشتستان از آمادگی 400 مدرسه دشتستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

آمادگی 400 مدرسه دشتستان برای آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد شریفی عصر امروز در نشست مشترک شهرداری برازجان و آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: همکاری شهرداری برازجان و سایر شهرداری‌ها با این مجموعه بسیار خوب بوده است.

وی افزود: دشتستان آماده آغاز سال تحصیلی است و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون آموزش و پرورش دشتستان از آمادگی 400 مدرسه دشتستان برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام مدارس دشتستان در بخش‌ها و شهرها و روستاهای مختلف آمادگی کاملی برای آغاز سال تحصیلی جدید دارند.

مسئول روابط عمومی شهرداری برازجان نیز گفت: بازدید از مدارس به منظور تعامل با دانش‌آموزان و قشر فرهنگی جامعه، برگزاری همایش‌های دوچرخه سواری با حضور گسترده دانش‌آموزان، جشن کودک دیروز- کودک امروز، جشن تزیین تخم مرغ، ایستگاه‌های بزرگ نقاشی با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها و جشن بادبادک‌ها از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری برازجان در سال‌های اخیر بوده است.

ارسطو قائدی اذعان داشت: طرح شهردار مدارس در سال گذشته در سطح مدارس اجرا شد که خوشبختانه با استقبال دانش‌آموزان و مشارکت آنان در این زمینه مواجه شد و امسال نیز قصد داریم این طرح را اجرا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی شهرداری برازجان آمادگی دارد از طرح‌ها و پیشنهادات دانش‌آموزان در راستای رفع مسائل و مشکلات شهری استفاده کند.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول