اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان خبر داد

فعالیت 8800 سرویس مدرسه در اصفهان در سال تحصیلی جدید

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان گفت: حدود 8 هزار و 800 دستگاه انواع تاکسی در سال تحصیلی جدید به دانش آموزان خدمت‌رسانی می‌کنند.

فعالیت 8800 سرویس مدرسه در اصفهان در سال تحصیلی جدید

رمضان عسگری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه بسیاری از خانواده‌ها برای رساندن فرزندان خود به مدرسه از خودرو‌های شخصی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این موضوع سبب مشاهده شدن حجم بالای ترافیک درون‌شهری و تردد چشمگیر خودرو‌های تک‌سرنشین در روز‌های آغازین مهرماه در اصفهان شده است.

وی با بیان اینکه سرویس‌های مدارس زیر نظر سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: تمام سرویس‌های مدارس دارای فاکتور‌‌های لازم برای استفاده دانش‌آموز از این سرویس‌ها برای رسیدن به مدرسه هستند و خانواده‌ها می‌توانند بدون داشتن نگرانی برای رفت و آمد فرزندان خود به مدرسه از سرویس‌های مدارس استفاده کنند.

معاون اجرایی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه به دنبال این موضوع ترافیک شهر روان‌تر و هوا نیز سالم‌تر می‌شود، تصریح کرد: تمام رانندگان سرویس‌های مدارس کارت سلامت خود را دریافت کرده و کلاس‌های آموزشی را نیز گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال الحاق خوراسگان به شهر اصفهان مجوز برای تاکسی‌های این منطقه توسط سارمان تاکسی‌رانی شهرداری اصفهان صادر شده است، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید نرخ سرویس مدارس حدود 20 درصد افزایش یافته است.

عسگری‌نژاد با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آگاهی هر چه بیشتر رانندگان از قوانین و مقررات و برخورد مناسب تاکید کرد: سازمان تاکسی‌رانی انواع آموزش‌های مورد نیاز را برای سرویس‌دهی هر چه مطلوب‌تر به رانندگان ارائه کرده است.

انتهای پیام/63021/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول