اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به انتقادات فارس از اداره ورزش و جوانان

مشکلات زمین چمن مریانج و زمین تمرینی فوتبال بانوان همدان پیگیری شد

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان از پیگیری شخصی مدیرکل این اداره کل در مورد مشکلات زمین چمن ورزشگاه مریانج و همچنین مشکلات زمین تمرینی بانوان پاس همدان خبر داد.

مشکلات زمین چمن مریانج و زمین تمرینی فوتبال بانوان همدان پیگیری شد

حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: در چند روز اخیر انتقاداتی از طریق رسانه به خصوص خبرگزاری فارس همدان در مورد وضعیت چمن ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج و مشکلات زمین تمرینی تیم لیگ برتری بانوان پاس مطرح شده بود.

وی افزود: در پیگیری سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسائل و مشکلات موجود بررسی شد و در نتیجه دستور برای رفع آنها صادر شده است.

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان اضافه کرد: روز گذشته در بازدیدی که مدیرکل به همراه مهندسان و مشاوران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به عمل آمده مشکلات این ورزشگاه به دقت بررسی شد.

به گفته وی؛ علت اصلی کچلی زمین چمن ورزشگاه، برگزاری بازی‌های متعدد و عدم استراحت کافی زمین بوده که با دستور مدیرکل ورزش و جوانان مقرر شد تا ترمیم چمن از برگزاری مسابقات و تمرینات کاسته شود و مسابقات و تمرینات تیم‌های مختلف به مکانی دیگر انتقال یابد.

چاروسایی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی شهیدان حاجی‌بابایی مریانج به اعتقاد بسیاری از مسئولان ورزشی یکی از بهترین و استانداردترین ورزشگاه کشور است یادآور شد: این ورزشگاه با معیارهای AFC برابری می‌کند.

وی با بیان اینکه به دلیل حجم بالای مسابقات فوتبال، زمین چمن این ورزشگاه کمی دچار آسیب شده ابراز داشت: با بازدید مهندسان کشاورزی از این زمین مشخص شد که این چمن کمی دچار قارچ‌گرفتگی شده که با تلاش‌های صورت گرفته و دستور شخص مدیرکل، ترمیم و تقویت چمن مشکل این چمن تا دو هفته آینده رفع خواهد شد.

سخنگوی اداره ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: در مورد تمرینات تیم فوتبال بانوان پاس همدان که در لیگ برتر حضور دارند و مشکلات در زمینه تردد در ورزشگاه شهید مفتح که خارج از شهر است تصمیم خوبی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان و برگزاری تمرینات تیم پاس در این زمین با هزینه اداره کل زمین دیگری برای این تیم اجاره شود تا این تیم بدون مشکلات، تمرینات خود را برای حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ برتر پیگیری کند.

چاروسایی با اشاره به اینکه این اداره کل همیشه تعامل نزدیک و خوبی با رسانه‌ها به خصوصی ورزشی‌نویسان داشته و دارد خاطرنشان کرد: ورزشی‌نویسان همدانی به عنوان کارشناسان خبره ورزشی در استان نقطه‌نظرات تأثیرگذار در راستای مسائل ورزشی دارند که این اداره کل از آنها استقبال می‌کند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول