اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

دختران فوتبالیست همدانی مستعد و باانگیزه هستند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: رشته فوتبال با همه محدودیت‌های خود، در بین دختران همدانی جا باز کرده که مستعد و با انگیزه بودن این قشر جای خوشحالی دارد.

دختران فوتبالیست همدانی مستعد و باانگیزه هستند

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال در رشته فوتبال و در بخش بانوان از کیفیت بالاتری نسبت به سال‌های گذشته مواجه شده و تقسیم بازیکنان ملی بسیار خوب صورت گرفته است.

وی افزود: حضور 12 تیم در این مسابقات نشانگر رشد فوتبال در بین بانوان و در سطح حرفه‌ای است و تیم‌داری خصوصی و توجه باشگاه‌های بزرگ از عوامل موفقیت بانوان فوتبالیست است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با ابراز خرسندی از اینکه یک تیم از استان و به نام پاس همدان در لیگ برتر بانوان حضور دارد اضافه کرد: رشته فوتبال با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد در بین دختران همدانی جا باز کرده که مستعد و باانگیزه بودن این قشر جای خوشحالی است.

به گفته وی؛ دختران فوتبالیست همدانی بسیار مستعد هستند و حضور در بالاترین سطح رقابتی فوتبال ایران انگیزه بیشتری را برای علاقه‌مندان به این رشته ایجاد کرده است.

بیات با اشاره به برد خانگی هفته گذشته تیمش برابر تیم هیئت فوتبال گرگان ابراز داشت: در حالی که تمرینات زیادی انجام ندادیم و به دلیل دیر بستن تیم از نظر بدنی بسیار عقب هستیم اما در نخستین بازی خانگی موفق به کسب سه امتیاز شیرین شدیم.

وی ادامه داد: بعد از این برد تمرینات خوبی را در این هفته انجام دادیم و برای بازی با ملوان از آمادگی نسبی برخوردار هستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس همدان مبنی بر اینکه بازیکن مصدوم یا محروم برای بازی با ملوان دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: بازیکن محروم نداریم اما در تمرینات این هفته یکی از بازیکنان کلیدی تیم به نام رقیه شهبازی مصدوم شده و توانایی حضور در این بازی را ندارد.

وی ابراز داشت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از بهترین تیم‌های امسال است و هر سه بازی قبلی خودش را با برد پشت سر گذاشته است.

بیات افزود: پیروزی در بازی قبل باعث شده بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار گیرد که امیدواریم با این انگیزه بالا بتوانیم با امتیاز از انزلی برگردیم.

مسابقه بین تیم فوتبال بانوان پاس همدان و ملوان بندرانزلی روز شنبه 6 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه تختی این شهر برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته داوران سازمان لیگ این مسابقه حساس از هفته چهارم را جمیله کشاورز ( داور وسط) الهام مهری و ژاله طوفانپور ( کمک داوران) و زهرا امدادی (داور چهار) قضاوت خواهند کرد و همچنین لیلا یوسفی به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول