اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

هنرمندان تئاتر قزوین در جشنواره استانی نقش‌آفرینی می‌کنند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت یک ساله هنرمندان تئاتر قزوین در جشنواره استانی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

هنرمندان تئاتر قزوین در جشنواره استانی نقش‌آفرینی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، مهدی رمضانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری هر ساله جشنواره استانی تئاتر، معطوف شدن توجه هنرمندان به رقابت در این جشنواره است، اتفاقی که با گذر زمان به ارتقای کیفیت این هنر در قزوین می‌انجامد.

وی دستیابی به عناوین کشوری در حوزه هنر تئاتر را از جمله دیگر دستاوردهای برگزاری جشنواره دانست و ادامه داد: حضور برگزیده‌های جشنواره استانی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، انگیزه بسیاری برای حضور مطلوب در جشنواره در میان اهالی تئاتر ایجاد کرده است تا جایی که می‌توان ادعا کرد کیفیت آثار پذیرفته شده برای حضور در شانزدهمین جشنواره استانی تئاتر قزوین در حد استانداردهای کشوری است.

رمضانی ادامه داد: در واقع به دلیل نزدیکی سطح آثار، رقابت در این دوره از جشنواره بسیار حساس است.

وی نبود تدبیر لازم در گزینش نمایشنامه‌های قوی را از جمله ضعف‌های این دوره از جشنواره برشمرد و افزود: با وجود حضور گروه‌ها و هنرمندان توانا و مجرب، بسیاری از نمایشنامه‌ها چندان کیفیت مطلوبی ندارند و به درستی گزینش نشده‌اند.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول