اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توافق مدیران ماهان و همتای قطری

سرمربی ماهان تندیس قم هدایت نادی‌العربی قطر را بر عهده گرفت

سرمربی قمی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از مدت کوتاه هدایت این تیم در لیگ برتر فوتسال، رسما سرمربی تیم نادی‌العربی قطر شد.

سرمربی ماهان تندیس قم هدایت نادی‌العربی قطر را بر عهده گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که چهار هفته از لیگ برتر فوتسال می‌گذرد، سرمربی سابق تیم فوتسال نادی‌‌القطر، ارم کیش، تربیت‌بدنی و کیش ایر قم، به همکاری خود به عنوان سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در ادامه پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پایان داد.‌

رضا کردی مربی با سابقه قمی که با 37 سال سن هم‌اکنون دارای مدرک A آسیا در رشته پرطرفدار و جذاب فوتسال است، بعد از تجربه مربیگری تیم‌های ارم‌کیش قم و کیش ایر قم در سه چهار فصل اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال، سکان هدایت تیم فوتسال ماهان تندیس را عهده‌دار شد.

کردی در حالی که چهار هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر سپری می‌شود تنها در دو هفته ابتدایی لیگ پانزدهم به عنوان سرمربی در تیم ماهان تندیس فعالیت کرد و به دنبال توافق نهایی با تیم فوتسال نادی‌العربی قطر و موافقت مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم به عنوان سرمربی به این تیم قطری ملحق شد.

کردی که پیش از این سابقه هدایت تیم فوتسال ارم‌کیش قم را در هشتمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بر عهده دارد، پیش از آغاز سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی که هدایت تیم فیروز صفه اصفهان را عهده‌دار بود حالا به عنوان یکی از نخستین مربیان مطرح تاریخ فوتسال کشورمان در خارج از کشور مربیگری خواهد کرد.

این در حالی است که این مربی با دانش فوتسال قم بعد از لیگ هشتم در چند فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال و از جمله دوره‌های یازدهم و دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نیز در دو مقطع، سرمربی تیم‌های فوتسال ارم‌کیش و کیش ایر قم بود.

کردی که سابقه هدایت تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور و آلومینیوم‌سازی اراک در لیگ دسته دوم فوتسال کشور را نیز در کارنامه مربیگری خود دارد، پیش از این نیز در مقطعی در لیگ حرفه‌ای فوتسال کشور قطر هدایت تیم نادی‌القطر قطر را بر عهده داشته است و حتی در سال 2009 میلادی نیز با تیم ملی فوتسال قطر قرارداد داشت، اما به دلیل مسائل شخصی به فعالیت خود در قطر ادامه نداد.

مسئولان باشگاه نادی‌العربی قطر به سبب شناختی که از این مربی داشتند بار دیگر خواهان جذب رضا کردی به عنوان سرمربی تیم فوتسال خود شدند تا از دانش مربی بهره ببرند که فوتسال کشورش در حال حاضر قدرت اول فوتسال قاره آسیا و بهترین تیم آسیا در رده‌بندی جهانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول