اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ خبر داد

‌اجرای طرح ضربتی مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ از اجرای طرح ضربتی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

‌اجرای طرح ضربتی مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

رسول سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مناسبی که از آن بهره‌مند است،‌ دارای اراضی باغی و کشاورزی متعددی است.

وی تصریح کرد: سالانه انواع محصولات زراعی و باغی در این شهرستان تولید می‌شود که بخش مهمی از نیازهای کشور را برآورده می‌سازد.

مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ تاکید کرد: یکی از مهمترین اهداف مسئولان این حوزه در سال‌های گذشته حفظ و حراست از توانمندی‌ها و امکانات مربوط به کشاورزی و توسعه این حوزه است.

سلگی ادامه داد: با وجود تلاش‌های بسیاری که در این راه انجام گرفته و دستاوردهای خوبی نیز داشته است، متاسفانه شاهد هستیم که برخی از افراد سودجو برای دستیابی به منافع مادی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کرده و با تغییر کاربری غیر قانونی این زمین‌های مرغوب در آن ویلاسازی و ساختمان‌سازی می‌کنند.

وی بیان داشت: برای برخورد با این افراد طی سال‌های گذشته اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ تلاش‌های زیادی صورت داده و به تازگی نیز طرحی برای برخورد ضربتی با این افراد در دست اجراست.

* آزاد سازی 100 هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

مدیر جهاد کشاورزی ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح در ماه‌های اخیر بیش از 100 هکتار از اراضی کشاورزی که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری یافته بود، با هماهنگی قضایی و انتظامی و دستور مقامات قضایی آزادسازی شد.

سلگی در پایان تاکید کرد: برای تحقق کامل این طرح نیاز است که خود مردم با ما همکاری داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز بلافاصله موضوع را به نهادهای مربوطه و واحد بازرسی اداره جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول