اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

استقرار فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست مهمترین هدف HSE صنعت گاز است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: استقرار فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست مهمترین هدف HSE صنعت گاز است.

استقرار فرهنگ ایمنی و حفظ محیط زیست مهمترین هدف HSE صنعت گاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی الله دینی بعد از ظهر امروز در گردهمایی روز ملی آتش نشانی و ایمنی ضمن تشریح عملکرد اجرایی شرکت گاز استان در استقرار مدیریت کیفیت و ارتقای فرآیندهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست اظهار کرد: شرکت گاز استان با تحت پوشش قرار دادن یک میلیون و 175 هزار مشترک گاز طبیعی، جزء یکی از مهمترین شرکتهای خدمات رسان صنعت بزرگ گاز کشور بوده که توزیع نعمتی پاک و ایمن را در سرلوحه اجرایی خود قرار داده است.

وی ادامه داد: استقرار سیستم‌های مدیریتی و استانداردسازی فرآیندهای اجرایی در حوزه HSE مهم‌ترین رویکرد ویژه شرکت در نیل به اهداف ایمن‌‌سازی و کاهش ریسک‌های محیطی بوده به طوریکه بهبود مستمر و انجام اقدامات اصلاحی و بازنگری فرآیندها زمینه‌ساز کسب رتبه دوم HSE برتر در بین شرکت‌های گاز کشور شده است.

دینی ضمن اشاره به تجربیات بحران زلزله در بخش گاز و سنجش عملی توان عملیاتی و محک زدن میزان رعایت اصول ایمنی تصریح کرد: خوشبختانه در زلزله منطقه ارسباران با وجود شدت بالای حادثه، تلاش و کوشش وصف ناپذیر کارکنان و رعایت بندهای ایمنی در ادارات مجموعه و عملکرد سریع و صحیح، شرکت گاز را در سرآمد دستگاه‌های اجرایی استان در مدیریت بحران قرار داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان از ایده‌های نوین در بخش HSE شرکت گاز استان خبر داد و اظهار داشت: جلب مشارکت کارکنان به عنوان زبان گویای سازمان و بذل پیشنهاد در حوزه HSE منجر به افزایش 124 درصدی ارائه پیشنهاد توسط کارکنان بوده و در چندین مورد زمینه‌ساز اجرای بهترین شیوه عملیاتی در این حوزه بوده است.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول