اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بشرویه خبر داد

10 میلیون تومان میزان سرانه گازرسانی هر خانوار در بشرویه

رئیس اداره گاز بشرویه میزان سرانه گازرسانی به ازای هر خانوار در بشرویه را 10 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این میزان بیش از میانگین سرانه کشوری است.

10 میلیون تومان میزان سرانه گازرسانی هر خانوار در بشرویه

عباس پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: عملیات گازرسانی به این شهرستان با اعتبار 50 میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: برای عملیات گازرسانی به 9 روستای شهرستان بشرویه واقع در بخش ارسک نیز مبلغ سه میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره گاز بشرویه سرانه اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به هر خانوار در سطح کشور را یک‌میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این سرانه در خراسان جنوبی مبلغ شش میلیون تومان و در بشرویه 10 میلیون تومان بوده که این میزان در مقایسه با میانگین سرانه کشوری بسیار بالاتر است.

پاکدل مشترکان گاز در بشرویه را 6 هزار و 340 نفر عنوان کرد و گفت: میزان 100 درصد جمعیت شهری و 45 درصد جمعیت روستایی این شهرستان جزو مشترکان گاز محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: تاکنون عملیات گازرسانی به روستاهای غنی‌آباد و شهرک امام اجرا شده و همچنین پروژه گازرسانی به روستای رقه نیز با اعتبار 800 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس اداره گاز بشرویه اذعان داشت: فراهم آوردن زیرساخت‌های ضروری و اولیه در مناطق محروم و کم‌برخوردار بعد از انقلاب اسلامی بسیار مورد توجه قرار گرفته است که محقق شدن این موضوع ماندگاری روستاییان در روستاها و همچنین پیامدهای مثبت و سودمندی در زمینه اشتغال و اقتصاد جامعه را در پی‌ دارد.

پاکدل پروژه‌های در دست اجرای این اداره را اجرای فاز 2 طرح توسعه شهر بشرویه و احداث ساختمان اداری گاز این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/69006/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول