اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان:

تمام بدهی گندمکاران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان با اشاره به پایان خرید گندم از گندم‌کاران گفت: تمام بدهی گندمکاران دیروز پرداخت شد.

تمام بدهی گندمکاران پرداخت شد

غلامرضا راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت بدهی گندم‌کاران خبر داد و افزود: با مذاکرات صورت گرفته توانستیم تمام بدهی گندمکاران استان همدان را پرداخت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پایان یافتن خرید گندم از گندمکاران با آغاز ماه مهر بدهی آنها در روز هشتم مهر به حسابشان واریز شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 13 همدان اذعان داشت: این مبلغ بدهی مربوط به خرید 150 هزار تن گندم با خرید هر کیلو به ارزش 800 تومان بوده است.

وی اضافه کرد: با خشکسالی صورت گرفته در سال اخیر و با توجه به نیاز ضروری به نان که قوت غالب اکثر مردم نیز هست یک مدیریت بجا می‌تواند مردم را تا سال آینده از وجود گندم در استان همدان بی‌نیاز کند.

راد در پایان افزود: این پرداخت بدهی در سراسر کشور به طور همزمان صورت گرفت که طلبی برای گندمکاران استان همدان از حساب دولت باقی نماند.

انتهای پیام/89026/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول