اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خیرانی از کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی

جشن عاطفه‌ها در میان دانش‌آموزان اصفهانی برگزار شد

جشن عاطفه‌ها با حضور خیرانی از کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی و جمعی از مسئولان استان اصفهان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرزانگان امین برگزار شد.

جشن عاطفه‌ها در میان دانش‌آموزان اصفهانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دهم مهر ماه روز نمادینی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت موجود در سطح جامعه است.

جشن عاطفه‌ها یک جشن معنوی و ملی است که هر ساله در مدارس سراسر کشور با هدف برخورداری دانش‌آموزان محروم و نیازمند از انفاق و احسان مردم خیر، نیکوکار و مهربان ایران اسلامی برگزار می‌شود.

پیش از ظهر امروز، جشن عاطفه‌ها با حضور خیرانی از کشور‌های آلمان، اتریش و امارات متحده عربی و جمعی از مسئولان استان به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه فرزانگان امین برگزار شد.

مهر، ماه رویش و بارش علم، معرفت و مهربانی بر قلب پاک و زلال فرزندان این مرز و بوم و آینده‌سازان میهن ایران اسلامی است و چه زیبا است که فروغ مهرمان چشم تمام منتظران مهربانی را روشن کند.

هر ساله جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با آغاز هفته نیکوکاری در سراسر کشور برگزار می‌شود و دانش‌آموزان و خیران با احسان و نیکوکاری خود برای بهره‌مندی تمام دانش‌آموزان از علم و دانش تلاش می‌کنند و در راستای نهادینه شدن فرهنگ عاطفه‌ها در میان مردم اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

حضور خیران از کشور‌های خارجی به معنای استقبال این افراد از این اقدام خیر‌خواهانه است و تمایل خیران خارجی را برای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در کشور‌های دیگر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول