اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خبر داد

ویزیت رایگان سالمندان در گناوه‌

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: به مناسبت روز جهانی قلب و گرامیداشت هفته‌ سالمند، سالمندان گناوه‌ای به صورت رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان سالمندان در گناوه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه،علیرضا یوسفی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی قلب و همچنین گرامیداشت هفته‌ سالمند، از سالمندان بالای 60 سال شهرستان در درمانگاه رازی گناوه ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و متخصص اورولوژی به‌عمل آمد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در اجرای این طرح سالمندان از نظر فشارخون، قندخون، بیماری‌های قلبی و کلیوی مورد معاینه قرار گرفتند.

یوسفی به دیگر برنامه این روز اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در این روز به مناسبت روز جهانی قلب از مدرسه‌ی استثنایی ارم شهرستان گناوه بازدید شد.

وی تصریح کرد: دراین مدرسه 46 دانش آموز استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این بازدید مواردی در خصوص نقش دخانیات در بروز بیماری‌های قلبی، غذاهای مفید و غذاهای مضر و اثرات مثبت ورزش در زندگی توسط کارشناس بهداشت و با کمک مربیان به دانش آموزان ارائه شد.

گفتنی است که در این بازدید، با دانش آموزان استثنایی بازی‌هایی چون مار و پله، هفت سنگ و دارت (که تمام آنها برگرفته از مسائل آموزشی بود) انجام شد و به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول