اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

شرکت در نماز جمعه وحدت و انسجام مردم را در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌کند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شرکت در نماز جمعه وحدت و انسجام مردم را در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌کند.

شرکت در نماز جمعه وحدت و انسجام مردم را در صحنه‌های مختلف بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین مزیت‌های برپایی نماز جمعه حضور دشمن‌شکن مردم در این مراسم و همچنین وحدت آنها در صحنه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: مردم با حضور در این مهم بر داشتن وحدت و تقویت آن تأکید می‌کنند، لذا باید این مهم به عنوان یکی از سرمایه‌های مهم حفظ شود.

این مسئول با بیان اینکه نماز جمعه مکانی است که مردم و ولایت را بیش از گذشته به هم پیوند می‌دهد افزود: یکی از مهمترین مسئولیت‌های برپایی نماز جمعه تقویت این پیوند است.

تقوی در بخشی دیگر از سخنان خود بر حمایت مردم از مسئولان تأکید کرد و افزود: با حمایت مردم از مسئولان می‌توانیم آینده کشور را روشن‌تر ترسیم کرده و پله‌های پیشرفت را زودتر طی نماییم.

وی گفت: یکی از مسائلی که باید در نماز جمعه تأکید شود بیان مسائل فرهنگی است لذا ائمه جمعه باید به این نکته توجه اساسی و جدی داشته باشند.

تقوی نقد منصفانه برای توسعه امور کشور را یکی دیگر از وظایف ائمه جمعه در نماز جمعه عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان نیز باید این نقدهای منصفانه را به خوبی گوش دهند و برای توسعه امور کشور به کار گیرند.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام محسن کازرونی تقدیر شد و حجت‌الاسلام سیدمحمد مهدی حسینی همدانی به عنوان امام جمعه کرج معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول