اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نتایج یک نظرسنجی نشان داد

مردم آمریکا جمهوری‌خواهان را بیشتر از دموکرات‌ها مقصر تعطیلی دولت فدرال می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی نشان داد ۴۴ درصد مردم آمریکا جمهوریخواهان را مقصر تعطیلی دولت فدرال می‌دانند که ۹ درصد بیشتر از کسانی است که دموکرات‌ها را مقصر می‌دانند.

مردم آمریکا جمهوری‌خواهان را بیشتر از دموکرات‌ها مقصر تعطیلی دولت فدرال می‌دانند

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شینهوا، نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که از هر 10 آمریکایی 9 نفر از  واشنگتن که محل استقرار دولت فدرال است به خاطر تعطیلی دولت و عدم پیشرفت در مذاکرات بین دو حزب در کنگره ناراضی هستند.

این نظرسنجی که توسط شبکه سی بی اس انجام شده است اواخر روز پنج شنبه منتشر شد و نشان می‌دهد که 87 درصد آمریکائیها از مسیری که واشنگتن در آن قرار دارد نگران هستند؛ از جمله اینکه 44 درصد ناراضی و 43 درصد نیز عصبانی هستند.

براساس یافته های این نظرسنجی، جمهوریخواهان کنگره بیشتر از دموکراتها و باراک اوباما مورد انتقاد مردم قرار دارند. 44 درصد آمریکائیها جمهوریخواهان را مقصر تعطیلی دولت فدرال می‌دانند که 9 درصد بیشتر از کسانی است که اوباما و دموکراتها را مقصر این قضیه می‌دانند.

براساس این گزارش، 72 درصد پاسخ دهندگان روش جمهوریخواهان در بررسی مذاکرات بودجه را قبول ندارند اما این میزان برای باراک اوباما و هم حزبی‌هایش در کنگره 61 درصد است.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که 7 نفر از هر 10 آمریکایی معتقدند که اولویت نمایندگان کنگره این است که دولت دوباره کار خود را آغاز کند.

همچنین 72 درصد آمریکائی‌ها تعطیلی دولت فدرال به خاطر اختلاف درباره طرح خدمات درمانی باراک اوباما را نمی پسندند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول