اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

240 دانش‌آموز در قالب 6 دستگاه اتوبوس

نخستین گروه دانش‌آموزی راهیان نور اراک اعزام شدند

نخستین گروه اردوی دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان اراک صبح امروز متشکل از 240 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.

نخستین گروه دانش‌آموزی راهیان نور اراک اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم بدرقه این دانش‌آموزان اظهار داشت: امسال 14 هزار دانش‌آموز دختر و پسر این استان به اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

محمد امینی اظهار داشت: از این تعداد هفت هزار دانش‌آموز دختر و هفت هزار دانش‌آموز پسر هستند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی اروند٬ شلمچه٬ فتح‌المبین و شهدای هویزه در جنوب و کرمانشاه٬ گیلان غرب٬ قصر شیرین و شیاکو در غرب دیدن می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در این اردوها دانش‌آموزان توسط راویان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی آشنا می‌شوند، گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی یک حج بصیرتی برای دانش‌آموزان است که اثرات معنوی ارزشمندی به همراه داشته است.

امینی افزود: در سنوات گذشته دانش‌آموزان بسیاری با قرار گرفتن در فضای معنوی سرزمین راهیان نور منقلب شده‌اند.

وی با اشاره به آثار روحانی و معنوی حاکم در این اردوها و مناطق عملیاتی بیان داشت: دانش‌آموزان نسل امروز که دوران جنگ و انقلاب را ندیده‌اند با بازدید از این مناطق با فضای دوران دفاع مقدس از نزدیک آشنا شده و این امر اثرگذاری بسیار مثبتی بر آنها خواهد داشت.

نخستین گروه اردوی دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان اراک صبح امروز متشکل از 240 دانش‌آموز در قالب شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب ایران اعزام شدند.

این گروه تا 16 مهر ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/87005/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول