اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

افتتاح مرکز اورژانس بین جاده‌ای چاه‌دادخدا در قلعه‌گنج

مرکز اورژانس بین جاده‌ای چاه‌دادخدا در شهرستان قلعه‌گنج با هدف ارائه بیشتر خدمات درمانی به این منطقه محروم افتتاح شد.

افتتاح مرکز اورژانس بین جاده‌ای چاه‌دادخدا در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سیدفریدون افضلی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز اورژانس بخش چاه‌دادخدا در این شهرستان اظهار داشت: بر اساس اولویت‌ها و بعد مسافت و همت مسئولان این مرکز برای بهره‌برداری آماده شد.

وی افزود: این مسئله در اولویت کاری ما قرار داشت، اما مسئله مرگ فاطمه سه ساله که هر چند قصوری از جانب ما و کادر مراکز درمانی صورت نگرفت و تعلل پدر و مادر سبب این حادثه بود، اما عاملی شد تا سریعتر این مرکز راه‌اندازی شود.

افضلی بیان داشت: باید در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی تلاش بیشتری شود و مردم این مناطق با وجود پزشک در برخی مواقع توقعات نامناسب دارند که این تعامل خوب با مردم را می‌طلبد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت عنوان کرد: در یک سال گذشته با توجه به همه مشکلات اقتصادی و شرایط تحریم در منطقه قلعه‌گنج، 25 خدمت جدید درمانی و بهداشتی به مردم هدیه شده است، هر چند هنوز جای کار و تلاش فراوانی دارد.

اسماعیل صادقی بخشدار چاه‌دادخدا نیز اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت تا رمشک و مرکز قلعه‌گنج این پایگاه بین جاده‌ای بسیار ضروری بود و خدا را شاکریم از امروز این خدمت به مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/80004/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول