اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای سنا دشتی افتتاح شد/ تامین اعتبار جاده دسترسی کردوان رئیسی

زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای سنا دشتی با حضور استاندار بوشهر و ورزشکاران این روستا به بهره‌برداری رسید.

زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای سنا دشتی افتتاح شد/ تامین اعتبار جاده دسترسی کردوان رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اهالی و ورزشکاران روستای سنا شهرستان دشتی که پس از زلزله‌ 6.2 ریشتری فروردین دچار مشکلاتی شده بودند امشب با افتتاح زمین فوتبال چمن مصنوعی روحیه‌ای تازه گرفتند.

در این مراسم که با حضور فریدون حسنوند استاندار بوشهر، معاون امور عمرانی استاندار، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، و جمع کثیری از مسئولان و اهالی روستای سنا برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای سنا با اعتباری بالغ بر9 میلیارد و 437 میلیون ریال به مساحت 7 هزار و 500 متر مربع در مدت یک سال ساخته شده است.

رضا جمشیدی با بیان اینکه روستای سنا استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش دارد، افزود: با احداث این زمین فوتبال چمن مصنوعی شاهد شکوفائی استعدادهای ورزشی در بیشتر رشته‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه روستای سنا دارای تیم‌های متعدد ورزشی است، تصریح کرد: تیم مرصاد و کشاورز این روستا در مسابقات لیگ دسته اول و دسته دوم باشگاه‌های خورموج شرکت دارد.

گفتنی است که روستای سنا شهرستان دشتی در 20 فروردین شاهد وقوع زلزله‌‌ای به اندازه 6.2 در مقیاس ریشتر بود که صدمات قابل توجهی به ابنیه‌های فنی و ساختمان‌های مسکونی وارد کرد.

استاندار بوشهر همچنین در بازدید از دبستان سه کلاسه باقری روستای کبگان بر تامین اعتبار و تامین تجهیزات این مدرسه و محوطه سازی آن قول مساعد داد.

فریدون حسنوند سری هم به روستای کردوان رئیسی زد که مردم این روستا خواستار ساخت جاده دسترسی به روستا شدند که استاندار بوشهر 3 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این جاده اختصاص داد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات فضای آموزشی روستا یک میلیارد ریال اعتبار برای آغاز ساخت یک واحد آموزشی در روستای کردوان رئیسی اختصاص داد.

کردوان رئیسی از توابع شهرستان دشتی است که 104 خانوار در آن سکونت دارند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول