اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از استان بوشهر به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: نخستین کاروان دانش‌آموزان پسر استان بوشهر از شهرستان دیلم به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

آغاز اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از استان بوشهر به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق استان بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری گفت: امسال چهارمین سالی است که دانش‌آموزان دوم و سوم متوسطه استان بوشهر برای گذراندن درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام کاروان‌های دانش‌آموزان پسر از سیزدهم مهر آغاز و تا 22 آبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر از 22 آبان تا 22 آذر به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: نخستین کاروان دانش آموزان پسر استان بوشهر از شهرستان دیلم امروز اعزام شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه‌ با آموزش و پرورش، امسال 15 هزار دانش‌آموز دختر و پسر از مقطع تحصیلی دوم و سوم متوسطه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

جمیری اضافه کرد: دانش‌آموزان اعزامی از استان بوشهر از یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی والفجر 8 در اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه و اردوگاه فاطمه زهرا(س) در مارد بازدید می‌کنند.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را گذراندن دوره عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش‌آموزان و آشنایی آن‌ها با فرهنگ دفاع و ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: برای اثرگذاری بیشتر بر دانش‌آموزان نسبت به دلاوری‌های رزمندگان، راویان دفاع مقدس و روحانیان، خاطرات آن دوران را بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/66006/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول