اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان خبر داد

اعزام 40 هزار دانش‌آموز و دانشجوی اصفهانی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان با اشاره به اعزام نخستین گروه اعزام راهیان نور گفت: 40 هزار دانش‌آموز و دانشجوی اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

اعزام 40 هزار دانش‌آموز و دانشجوی اصفهانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار غلام‌رضا سلیمانی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از یک دهه است که اردوی راهیان نور را در برنامه‌های خود دارد، اظهار کرد: اهداف مختلفی از اعزام مردم در مناطق عملیاتی  وجود دارد که مهمترین آنها انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس بر جامعه و نسل جوان و نیز زنده نگه‌داشتن و یاد و خاطره ملت ایران در دوران دفاع مقدس و پایداری جانبازان و آزادگان است.

وی با بیان اینکه در فصل بازگشایی مدارس برنامه راهیان نور را داریم، افزود: 40 هزار نفر دانش‌آموز و دبیرستانی برادر و خواهر از سطح استان اعزام می‌شوند که همه از سوی اداره کل استان آموزش و پرورش اصفهان به صورت داوطلبانه اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در خوزستان تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه، بهداشت پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برای دانش‌آموزان استانداردهای لازم و وسایل  نقلیه مطمئن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از 15 مهرماه نخستین گروه راهیان نور از فریدن و فریدون‌شهر اعزام می‌شوند، گفت: پس از پایان اعزام دانش‌‌آموزان، دانشجویان به راهیان نور اعزام می‌شوند.

سلیمانی به اعزام 10 هزار دانشجو اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز عموم مردم از مساجد و محلات به راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: مدیریت دانش‌آموزان در راهیان نور با آموزش و پرورش است و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام و محتوای فرهنگی نیز جهت آشنایی دانش‌آموزان نسبت به دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: در این اردوها برای هر کاروان اتوبوس یک مدیر و یک روحانی سازماندهی شده است.

انتهای پیام/63012/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول