اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خبر داد

کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط سپاه پاسداران عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از دستگیری اعضای یک باند قاچاق کالا در عسلویه به دست نیروهای سپاه پاسداران خبر داد و گفت: 100 میلیارد ریال کالای قاچاق از این افراد کشف و ضبط شد.

کشف 100 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط سپاه پاسداران عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه و بسیج در راستای مقابله با قاچاق حضوری فعال دارد و اجازه هیچ‌گونه تخلف به قاچاقچیان و سودجویان را نمی‌دهیم.

وی از دستگیری اعضای یک باند قاچاق کالا در عسلویه به دست نیروهای سپاه پاسدارن خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم توسط پاسداران و بسیجیان و با همکاری نیروهای امنیتی انجام گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه افزود: اعضای یک باند قاچاق کالا که قصد توزیع محموله‌ای به ارزش 100 میلیارد ریال در استان بوشهر را داشتند پس از شناسایی در چند مرحله توسط نیروهای امنیتی و بسیجی سپاه استان و سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رفعتی گفت: این محموله شامل پنج تن مواد نیروزا، 2 هزار دستگاه گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تب لت، شوکرهای الکتریکی، گاز اشک‌آور، قرص‌های تقویت کننده جنسی و انواع مواد محترقه از یکی از شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس وارد عسلویه شده بود که پس از تخلیه و جاسازی در انباری در عسلویه به همت نیروهای سپاه این شهرستان کشف و ضبط شد.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا 10 قاچاقچی از استان‌های بوشهر و فارس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند مقادیری از این کالاهای قاچاق را به شهرستان گناوه انتقال دهند که در مسیر شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/2451/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول