اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:

ورزشکاران قزوینی در میادین بین‌المللی افتخارآفرین هستند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امروز ورزشکاران استان در عرصه‌های ورزشی و میادین بین‌المللی همواره افتخار آفرین هستند.

ورزشکاران قزوینی در میادین بین‌المللی افتخارآفرین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدتقی بهبودی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران بسیجی منتخب باشگاه‌های ورزشی استان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: این ورزشکاران دلاور در برخی از میادین ورزشی بین‌المللی در برابر رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهند تا فریاد مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

وی با اشاره به اتکای ورزشکاران ایرانی به ائمه اطهار (ع) افزود: ورزشکاران ایرانی در هر یک از میادین ورزشی که حضور پیدا می‌کنند، نام زیبای ائمه اطهار (ع) را بر زبان جاری کرده و از آن بزرگواران طلب یاری می‌کنند.

این مسئول با اشاره به رفتار جوانمردانه ورزشکاران ایرانی گفت: ورزشکاران ایرانی در میادین مسابقه همواره رفتار جوانمردانه‌ای از خود نشان می‌دهند که یکی از زیباترین رفتارهای ورزشکاران ایرانی به شمار می‌رود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: ورزشکاران باید در مرحله نخست اخلاق اسلامی داشته باشند زیرا اگر یک ورزشکار اخلاق اسلامی نداشته باشد قطع یقین قهرمانی وی در میادین ورزشی آن گونه که باید اثرگذار نیست.

بهبودی با اشاره به قهرمانی تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های آسیایی اظهار کرد: با قهرمانی که این ورزشکاران کسب کردند، قدرت بلامنازع ورزشکاران ایرانی را به دیگر کشورهای آسیایی نشان داد و موجبات خوشنودی رهبر معظم انقلاب را فراهم کردند.

در پایان این دیدار از ورزشکاران بسیجی استان قزوین تقدیر شد.

انتهای پیام/77010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول