اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مهلت جذب اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تمدید شد

با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده در سطوح ملی، مهلت جذب اعتبارات سال 90 و 91 ستاد توسعه بخش کشاورزی تمدید شد.

مهلت جذب اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهلت جذب اعتبارات سال 90 کارگروه توسعه بخش کشاورزی تا پایان مهرماه و مهلت جذب اعتبارات سال 91 این کارگروه تا پایان آذر ماه سال جاری تمدید شد.

به سرمایه‌گذاران و متقاضیانی که اقدامات اولیه را جهت تکمیل پرونده در بانک‌های عامل انجام دادند توصیه می‌شود هر چه سریعتر با مراجعه به بانک عامل نسبت به جذب قطعی اعتبار اقدام کنند.

در سال‌های 90 و 91 مبلغ 3 هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه بخش کشاورزی مازندران اختصاص داده شد که طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با بخش کشاورزی پس از طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی و تصویب طرح، جهت عقد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

*صدور 411 فقره پروانه بهره‌برداری دام در مازندران

در دیگر خبر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران آمده است: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 411 فقره پروانه بهره‌برداری گاو شیری و پرواربندی گوساله به ظرفیت 10 هزار و 47 رأس در استان مازندران صادر شد.

در شش ماه اول سال جاری در بخش دامداری روستایی تعداد 183 فقره پروانه بهره‌برداری گاو شیری به ظرفیت یک هزار و 671 راس، 103 فقره پروانه بهره‌برداری پرواربندی گوساله به ظرفیت یک هزار و 653 راس، 109 فقره پروانه بهره‌برداری گوسفند داشتی به ظرفیت 6 هزار و 723 راس و 16 فقره پروانه بهره‌برداری بره از سوی این سازمان صادر شد.

همچنین در این مدت تعداد 162 فقره پروانه بهره‌برداری دامداری روستایی در استان مازندران تمدید شد.

انتهای پیام/2296/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول