اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجنورد خبر داد

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی بجنورد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجنورد از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی این شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی بجنورد

محمدرضا شجاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این اعزام از محل سالن فجر سپاه انجام می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان دوم دبیرستان این شهرستان به تدریج به این اردوها اعزام و طی پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب، زیارتگاه‌ها و قدم‌گاه‌ها و سایر برنامه‌های فرهنگی استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برای اعزام دانش‌آموزان شهرستان به اردوهای راهیان نور 33 دستگاه اتوبوس در قالب پنج کاروان پیش‌بینی شده است.

به گفته شجاع، اعزام دختران سال دوم دبیرستان بجنورد نیز از آذر ماه با چهار کاروان انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش اردوهای راهیان نور در ارتقای بصیرت و بینش دانش‌آموزان تصریح کرد: به طور حتم برگزاری این اردوها جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجنورد با بیان اینکه امروزه جنگ نرم دشمنان وارد محیط‌های خانوادگی شده است، گفت: اجرای برنامه‌ها و گفتمان‌های دینی و حلقه‌های صالحین در بسیج با هدف بصیرت‌افزایی در حال انجام بوده که این حلقه‌ها متشکل از 32 نفر بوده و نیاز است تا اقشار مختلف از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: باید برنامه‌های فرهنگی به گونه‌ای اثربخش باشد تا توطئه و هجمه‌های دشمنان خنثی و از این میدان سربلند بیرون بیاییم.

این مسئول به فعالیت‌های بسیج بجنورد در هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: 16 گروه بسیجی در رژه حماسی هفته دفاع مقدس شرکت داشته و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

شجاع؛ با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران با 60 غرفه را در بجنورد به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: مردم استقبال خوبی را از این نمایشگاه که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقش رزمندگان اسلام در پیشبرد هشت سال جنگ تحمیلی به نمایش گذاشتند را به عمل آوردند.

وی شمار برنامه‌های اجرا شده به مناسبت این هفته در این شهرستان را افزون بر 130 برنامه عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجنورد با اشاره به اینکه هم اکنون 90 هزار نفر عضو بسیج شهرستان هستند، گفت: این افراد در بسیج محلات، ادارات، هنرمندان و غیره عضویت دارند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول