اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان خراسان جنوبی مطرح کرد

فعالیت 21 هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بیش از 21 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که یک‌سوم جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

فعالیت 21 هزار واحد صنفی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع ظهر امروز در جمع اصناف و مسئولان مجمع امور صنفی شهرستان بیرجند اظهار داشت: اصناف معتمد مردم هستند و در پیشگیری از جرائم می‌توانند نقش آفرین باشند.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که اگر در ضریب خانوار استان ضرب شود، یک‌سوم جمعیت استان را واحدهای صنفی تشکیل می‌دهند.

فعالیت 110 اتحادیه صنفی در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از وجود 110 اتحادیه در استان خبر داد و افزود: زحمات بی‌وقفه ‌نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت و خنثی کردن دسیسه‌های دشمن قابل ستودن است.

جمیع، فرهنگ‌سازی، بالا بردن سطح مشارکت، گسترش حوزه‌های فعالیت، استمرار آموزش و اطلاع‌رسانی را از عوامل مهم برای ارتقای جایگاه بازار برشمرد.

وی خطاب به بازاریان در ارتباط با بستن قرار داد هشدار داد و افزود: قراردادی که مابین بازاریان، فروشندگان، اصناف و حتی مردم عادی بسته می‌شود حتما باید مکتوب بوده و داور داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان این‌که بین اقتصاد و امنیت رابطه تنگاتنگی وجود دارد، خاطرنشان کرد: نیروهای بازار در بسیاری از موارد مؤثرترین ابزار برای گسترش رفاه اقتصادی هستند.

انتهای پیام/69017/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول