اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی خارجی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خبر داد

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه در خراسان جنوبی

رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فعالان عرصه صادرات کالاها، اطلاعات خود را در سامانه نمونش تکمیل و ارسال کنند.

فراخوان انتخاب صادرکنندگان نمونه در خراسان جنوبی

سعید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای اهداف صادراتی، از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی تجلیل به‌عمل می‌آید.

وی افزود: به مناسبت روز ملی صادرات در 29 مهر، فراخوان صادرکنندگان نمونه کشوری و استانی از 12 مردادماه تا 25 مردادماه آغاز شده است.

رئیس اداره بازرگانی خارجی و توسعه خدمات تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: از فعالان عرصه صادرات کالاها دعوت به عمل می‌آید تا به صورت الکترونیکی در سامانه نمونش به آدرس  "nemoonesh.tpo.ir" مراجعه و اطلاعات تجاری سال گذشته خود را تکمیل کنند.

بهشتی ادامه داد: در فراخوان سال گذشته تعداد 22 نفر از افراد حقوقی و حقیقی شرکت داشته‌اند که در نهایت از تعداد 10 نفر تجلیل به عمل آمد.

وی اذعان داشت: امسال نیز تمامی تجار، بازرگانان و واحدهای صادراتی خراسان جنوبی می‌توانند در سامانه نمونش در گروه‌های مختلف منابع معادن، جهاد کشاورزی، زعفران، بازرگانی عمومی، خدمات فنی و مهندسی، TC و گردشگری، حمل و نقل، نیروی انسانی و محصولات فرهنگی ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره بازرگانی خارجی و توسعه خدمات تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: این افراد با 20 شاخص مانند مقدار صادرات، تعداد پرسنل، نمایندگی در خارج از کشور، تعداد نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های برندسازی توسط کمیته، ارزیابی می‌شوند.

بهشتی خاطر نشان کرد: داوطلبان باید مدارک و مستندات مربوطه خود را به همراه تاییدیه گمرکی صادرات به حوزه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تحویل و رسید دریافت کنند.

وی مهلت تحویل مدارک و مستندات مربوطه را از تاریخ 12 مردادماه تا دوم شهریورماه اعلام کرد.

رئیس اداره بازرگانی خارجی و توسعه خدمات تجاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: پرونده فعالان اقتصادی خراسان جنوبی در کمیته‌ای متشکل از استانداری، گمرک، سازمان بازارچه‌های مرزی و جهاد کشاورزی مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند.

بهشتی یادآور شد: همایش تجلیل از فعالان عرصه صادرات کالاها 29 مهرماه در تهران با حضور رئیس جمهور و در شهرستان‌ها در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از صادر‌کننده نمونه کشوری با تندیس طلایی و همچنین از صادرکننده نمونه استانی با تندیس برنز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/69013/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول