اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله:

کسب امتیاز در همدان و مقابل پاس برای ما ارزش زیادی دارد

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: بازی برابر تیم قدرتمند پاس و در خانه حریف بسیار سخت بود و خوشحالیم با یک امتیاز به یزد برمی‌گردیم.

کسب امتیاز در همدان و مقابل پاس برای ما ارزش زیادی دارد

محمود امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سطح بازی‌های لیگ دسته اول بسیار بالا رفته و این باعث شده تا تیم‌ها برای ماندن در لیگ دسته یک و رسیدن به تیم‌های بالا، در استرس زیادی باشند.

وی افزود: صعود تنها یک تیم و سقوط چهار تیم باعث شده تا هر بازی برای همه تیم‌ها ارزش ویژه‌ای داشته باشد و برای کسب امتیاز به میدان بروند به همین دلیل، میزبانی یا میهمانی اصلاً تفاوتی نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در مورد بازی تیمش برابر تیم فوتبال پاس اضافه کرد: در این بازی سعی کردیم با آنالیزی که از دو بازی قبلی پاس داریم روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم و با امتیاز از زمین خارج شویم.

به گفته وی؛ به دلیل شکست سنگین تیم پاس در بندرعباس قطعاً در این مسابقه به صورت انتحاری بازی می‌کرد که ما هم موفق شدیم خیلی منطقی جلوی حملات این تیم را بگیریم و به یک تساوی ارزشمند دست یابیم.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه حملات پاس حساب شده نبود و ما به راحتی در خط دفاعی خوب عمل کردیم خاطرنشان کرد: تیم پاس با وجود استفاده از بازیکنان خوبی که داشت کورکورانه حمله می‌کرد و ما با استفاده از تاکتیک دفاع و ضدحمله به خواسته‌ خود رسیدیم.

وی ادامه داد: ما برای یک امتیاز یا برد برنامه‌ریزی داشتیم که با دوندگی و جوانی که در تیم ما وجود دارد، موفق شدیم با امتیازی که از این بازی به دست آوردیم برای هفته‌های بعد اندوخته بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله با ابراز ناراحتی و گلایه از برخورد مدیران باشگاه پاس در عدم هماهنگی برای زمین تمرینی روز قبل از بازی عنوان کرد: رسم میهمان‌نوازی همدانی‌ها همیشه شهره است، اما مسئولان تیم پاس با ما برخورد خوبی نداشتند.

وی یادآور شد: طی هماهنگی با هیئت فوتبال یک جلسه تمرینی در زمین آموزش و پرورش شهرک الوند با پرداخت هزینه انجام دادیم اما این رفتار در فوتبال حرفه‌ای اصلاً جایگاهی ندارد که با تیم میهمان برخورد خوبی را شاهد نباشیم.

تیم فوتبال یزد لوله با کسب این تساوی، سه امتیازی شد و در مکان دهم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته یک ایران قرار گرفته و در هفته پنجم استراحت خواهد داشت.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول