اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

فوتبال بوشهر نیازمند طراحی جدید/ آیا ایرانجوان برای بوشهر بزرگی می‌کند

فوتبال بوشهر در مقاطع زمانی مختلف نشان داده که با مدیریتی صحیح و منابع مالی کافی می‌تواند نتایجی قابل قبول کسب کند و خود را در میان تمامی حاشیه‌هایش بالا بکشد.

فوتبال بوشهر نیازمند طراحی جدید/ آیا ایرانجوان برای بوشهر بزرگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نتایج این روزهای ایرانجوان و ارائه بازی‌هایی قابل قبول نشان می‌دهد که فوتبال بوشهر هنوز می‌تواند خود را بزرگ ببیند.

در میان حال و هوای این روزهای فوتبال بوشهر که حاشیه‌اش بیش از متن شده است بازهم می‌توان بارقه‌هایی از امید را جستجو کرد؛ هرچند که همین امیدواری‌ها را هم باید در میان حاشیه‌های موجود با استرس و نگرانی دنبال کرد.

نتایج این روزهای ایرانجوان و ارائه بازی‌هایی قابل قبول نشان می‌دهد که فوتبال بوشهر هنوز می‌تواند خود را بزرگ ببیند، مدیریتی حساب شده در این تیم که با دغدغه‌های مالی کمتری نسبت به تیم‌های دیگر کار را دنبال می‌کند، می‌تواند نویدبخش روزهای درخشان‌تری باشد، هر چند که تا پایان کار راهی طولانی در پیش دارند. اما با همه این اوصاف حضور نیروهای شایسته بومی در کادر فنی و بازیکنان این پیام را به همراه دارد که فوتبال بوشهر با تکیه بر داشته‌هایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که نیازمند کمی برنامه‌ریزی و توجه‌اند.

اما در در دیگر تیم‌های استان مشکلات بیداد می‌کند از شاهین چه بگوییم؟ تیمی که با زحمت به لیگ برتر رسید و با بی‌تدبیری سقوط کرد و هم‌اکنون نیز بعد از 80 روز تمرین تازه‌ترین پیام این باشگاه انصراف از رقابت‌هاست!

کارگر بنه‌گز با صعودش نوید روزهای درخشانی را در آینده می‌داد با مشکلات عدیده مالی در فصل جاری 48 ساعت مانده تا رقابت‌ها تیمش را بست تا با اما و اگر وارد بازی‌ها شود و در انتظار وعده‌های مالی باشد، حال و روز پرسپولیس گناوه با نادر جعفری که تمام زندگیش را وقف این تیم کرده، چندان مناسب نیست.

با همه این وقایع باید گفت فوتبال بوشهر نیازمند طرحی جدید است، بازنگری در نحوه اداره تیم‌ها و نظارت بر عملکرد آنها بیش از هر چیز دیگری ضروری به نظر می‌رسد، در واقع تمام باشگاه‌های هم‌استانی فاقد چارت سازمانی مناسب هستند و شاید مشکلات فراوان مالی مجال تفکر در خصوص این مسائل را از آنها گرفته است .

گفته می‌شود که نفت و گاز منابع و ثروت‌های ملی هستند، اما جای سئوال اینجاست که چرا اکثر باشگاه‌های ورزشی کشور از این ثروت ملی سود می‌برند، اما استان بوشهر همچنان از این ثروت بی‌بهره است که این مهم  پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی را طلب می‌کند.

و در آخر اینکه مدت زیادی، انتخابات هیئت فوتبال و حواشی فراوان آن انرژی فوتبال استان بوشهر را گرفت و هنوز هم آثار آن باقیست و اگر به جای این همه بحث و جدل کمی واقعیت‌های فوتبال بوشهر توجه می‌شد روزگاری بهتر از امروز داشتیم. باشد که در راه تسریع بخشیدن به فوتبال بوشهر همدل و همصدا شویم.

یادداشت: عبدالرضا کللی

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول