اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان

بانوی دوومیدانی‌کار قزوینی عنوان سومی قهرمانی کشور را تصاحب کرد

مهسا قنبری بانوی دوومیدانی‌کار قزوینی در جریان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان دختر کشور موفق شد عنوان سومی این دوره از مسابقات را تصاحب کند.

بانوی دوومیدانی‌کار قزوینی عنوان سومی قهرمانی کشور را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهسا قنبری بانوی ارزنده استان در ماده سه هزار متر با مانع رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی دختران جوان کشور موفق شد با کسب مدت زمان 20 دقیقه و 37 ثانیه و 3 صدم ثانیه پس از ورزشکاران استان‌های همدان و البرز سکوی سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم دوومیدانی دختران استان که با ترکیب هشت ورزشکار در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده بود، نتوانست در ماده‌های دیگر سکوهای اول تا سوم را از آن خود کند.

اما در مواد دیگر این رقابت‌ها حدیثه احمدی از اردبیل، سحر ضیایی از اصفهان، آناهیتا سلطانی از البرز، زهرا بهمنی، سارا ندافی و زهرا رئیسی از فارس، سمیه شمس و اکرم اسدی از همدان، شیرین نوتاش از تهران و پریناز پورحسینی از اردبیل به ترتیب در مواد پرش ارتفاع، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول، دو 5 هزار متر، دو 2 هزار متر، دو 800 متر، دو 400 متر، دو 200 متر و دو 100 متر عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

اما در مجموع بخش تیمی این رقابت‌ها تیم دوومیدانی دختران فارس با کسب 95 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم تهران با کسب 62 امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تیم البرز با کسب 50 امتیاز سکوی سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان دختر کشور با حضور 131 ورزشکار و مربی از 20 استان کشور در مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برگزار شد.

انتهای پیام/77004/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول