اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد هفته بسیج افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: بهسازی و تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد تا هفته بسیج آماده افتتاح می‌شود.

تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد هفته بسیج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان پارس‌آباد و در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان از تکمیل لایه اول آسفالت باند فرودگاه پارس‌آباد و افتتاح این پروژه تا هفته بسیج خبر داد.

وی در ادامه از مدرسه 12 کلاسه المهدی، 9 کلاسه حکمت و ارشاد این شهرستان بازدید کرد و افزود: مدرسه 12 کلاسه المهدی که افتتاح شده تا 20 روز آینده تجهیز می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: مدرسه 9 کلاسه حکمت نیز که در مرحله نازک‌کاری قرار دارد تا دهه فجر تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول همچنین در بازدید از برخی پروژه‌های تازه‌کند نیز خاطرنشان کرد: به منظور استقرار برخی از ادارات در این شهر تازه تأسیس سه باب از ساختمان‌های جهاد کشاورزی در اختیار ادارات دولتی قرار می‌گیرد تا در این زمینه اهداف مورد نظر در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم عینیت پیدا کند.

وی همچنین بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بیله‌سوار با اولویت کاری خاص تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل اضافه کرد: با هدف تسریع در خدمت‌رسانی به مردم و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی باشد.

نیکزاد با اشاره به وضعیت موجود کمربندی بیله‌سوار و تردد کامیون‌های آذری و ادوات سنگین و سبک کشاورزی خواستار اهتمام دستگاه‌های دخیل برای تکمیل این پروژه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تأخیر به وجود آمده در مراحل اجرایی استخر شنای بیله‌‌سوار، بر حل مشکلات این پروژه تاکید کرد.

نیکزاد همچنین در بازدید از سالن مسافربری پایانه مرزی و گمرک بیله‌سوار از پیمانکار پروژه خواست که نسبت به راه‌اندازی سالن مسافربری اهتمام جدی داشته باشد.

وی یادآور شد: استانداری و فرمانداری برای سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه سالن مسافربری یاری‌ رسان مدیر پروژه است و امیدواریم سالن مسافربری در نزدیک‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده شود.

استاندار اردبیل از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بیله‌سوار هم بازدید کرد و از کارشناسان و مدیران پروژه خواست که برای تکمیل و راه‌اندازی تصفیه‌خانه راهکارهای ضروری را شناسایی تا برای تسریع در بهره‌برداری از آن از تمامی امکانات استفاده شود.

بازدید از مسیر رودخانه بالهارود از دیگر برنامه‌های سفر استاندار اردبیل به شهرستان بیله‌سوار بود.

انتهای پیام/62004/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول