اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ایرانجوان بوشهر:

ایرانجوان سعی می‌کند با فوتبال تاکتیکی به گل برسد

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: روند تیم به گونه‌ای است که بازی به بازی بهتر فوتبال بازی می‌کند هرچند در لیگ یک به بازی زیبا اهمیت نمی‌دهند اما تیم ما سعی می‌کند با ارائه فوتبال تاکتیکی به گل برسد.

ایرانجوان سعی می‌کند با فوتبال تاکتیکی به گل برسد

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر پیرامون برد شیرین روز  گذشته تیمش در مشهد گفت: بچه‌ها با تمام وجود  برای این پیروزی تلاش کردند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم تیم جوان ما کم کم آبدیده می‌شود چرا که بعضی از  نفرات جوان ما  تجربه حضور در لیگ یک راهم ندارند.

دلگرم اضافه کرد: بدون هیچ شناختی از حریف راهی مشهد شدیم مشکلات ابومسلم باعث شده بود  تا حتی ندانیم با کدام تیم بازی داریم، ابومسلم تیم بزرگ و ریشه داری است و خوشحالم تکلیف این تیم هم روشن شد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر تصریح کرد: خداداد و حنطه به عنوان دو مربی باتجربه در کنار این تیم حضور داشتند، به این دو، بازیکنانی همچون سید محمد حسینی، میثم خسروی، بیژن کوشکی، مهدی کیانی و ... اضافه کنید متوجه خواهید شد چه بازیکنان باتجربه‌ای برای ابومسلم توپ می‌زدنند.

سرمربی ایرانجوان خاطرنشان کرد: در نیمه اول به شناخت نسبی از حریف رسیدیم همین امر باعث شد تا نیمه دوم برای رسیدن به گل تلاش کنیم، هرچند بر روی یک غافلگیری گل خوردیم اما با تلاش  بچه‌ها به گل‌هایی رسیدیم که در تمرینات کار کرده بودیم که این برای کادر فنی بسیار حائز اهمیت بود.

دلگرم گفت: روند تیم به گونه‌ای است که بازی به بازی بهتر فوتبال می‌کند هرچند درلیگ یک به بازی زیبا اهمیت نمی‌دهند اما تیم ما سعی می‌کند با ارائه فوتبال تاکتیکی به گل برسد.

وی همچنین از شرایط تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: خدا را شکر با کمترین حاشیه ممکن تیم رو به جلو حرکت می‌کند که این را مدیون مدیریت صحیح باشگاه و برخوردهای نجیبانه بازیکنانم هستیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر اضافه کرد: هر چند در این راه دشوار شاید مشکلات غیرفنی فنی هم رخ دهد اما امیدوارم با درایت مسئولان باشگاه به‌ویژه شخص سیروس دهقان این مسائل هم حل شود.

ایرانجوان در پایان هفته چهارم لیگ یک با شکست دو بر یک ابومسلم در مشهد با هشت امتیاز درصدر گروه قرار گرفت.

انتهای پیام/66006/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول