اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب عنوان کرد

سرانه ورزشی میناب 39 صدم متر مربع

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب سرانه ورزشی میناب را در حال حاضر 39 صدم متر مربع اعلام کرد و گفت: برای رسیدن به سرانه ایده‌آل در این شهرستان 24 صدم متر مربع کمبود وجود دارد.

سرانه ورزشی میناب 39 صدم متر مربع

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، جعفر متقی صبح امروز طی نشستی با حضور خبرنگاران، از رسانه‌ها به عنوان بازویی پر توان برای حل مشکلات دستگاه‌ها و ارگان‌ها نام برد و گفت: رسانه اعم از نوشتاری و مکتوب، شنیداری و دیداری نقش مهمی در رفع مشکلات و دستیابی به اهداف مورد نظر ایفا می‌کنند.

وی در ادامه سرانه ورزشی میناب را در حال حاضر 39 صدم متر مربع اعلام کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به سرانه ایده‌آل در این شهرستان 24 صدم متر مربع کمبود وجود دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب با بیان این که تا پایان سال جاری چهار پروژه به سرانه ورزش این شهرستان اضافه می‌شود افزود: این پروژه‌ها شامل دو زمین ورزشی روستایی، یک زمین چمن مصنوعی در شهر میناب و استخر شنای شهرستان است.

متقی در ادامه تیم‌های حاضر در لیگ استان را 15 تیم فوتبال، دو تیم بسکتبال و سه تیم والیبال ذکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که میناب به عنوان دومین شهرستان استان در حوزه ورزش از کمبودهای فراوانی برخوردار است افزود: در میناب 9 زمین خاکی روستایی، 11 سالن ورزشی و هشت زمین چمن مصنوعی وجود دارد.

این مسئول همچنین تعداد پروژه‌های فعال و نیمه فعال در میناب را پنج پروژه عنوان کرد و بیان داشت: ورزشگاه 10 هزار نفری و استخر شنا از مهمترین این پروژه‌هاست.

متقی ادامه داد: استخر شنا هم اکنون 95 درصد پیشرفت دارد که در ابتدای آبان ماه و همزمان با هفته تربیت بدنی و با حضور یکی از مقامات وزارت ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب در ادامه تعداد ورزشکاران سازمان یافته طی شش ماهه نخست سال جاری را دو هزار و 870 نفر ذکر کرد و گفت: ثبت ورزشکاران سازمان یافته نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد 20 درصدی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری تعداد ورزشکاران سازمان یافته در میناب به پنج هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/88004/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول