اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان:

ایده‌های جدید برنامه‌های دهه فجر گیلان فراخوان می‌شود

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از فراخوان ایده‌های جدید در اجرای برنامه‌های دهه فجر استان به این کمیته خبر داد.

ایده‌های جدید برنامه‌های دهه فجر گیلان فراخوان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، قاسم مصفا ظهر امروز در دومین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: کمیته مذکور از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت کرده تا ایده‌های نو و جدید خود را به منظور ارتقای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 92 اعلام کنند.

وی ادامه داد: صاحب‌نظران می‌توانند برنامه‌های مورد نظر را با محوریت شکوفایی انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی و اقتصادی اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی و شناساندن دستاوردهای انقلاب را به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال کنند.

مصفا، سامانه پیام کوتاه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را 100030131 اعلام کرد و افزود: صاحب‌نظران و علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را به نمابر 3230360-0131 یا پست الکترونیک gilan@farhang.gov.ir ارسال کنند.

*خبرنگاران دهه فجر گیلان ساماندهی می‌شوند

عضو کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان با اشاره به ساماندهی خبرنگاران به منظور پوشش اخبار روز 22 بهمن در مناطق مختلف استان، تصریح کرد: فراخوان دعوت از خبرنگاران به تمام خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های مورد تایید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارسال شده است.

وی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را متولی ساماندهی خبرنگاران دهه فجر در استان دانست و بیان کرد: خبرنگاران در شهرستان‌ها برای ثبت‌نام و دریافت کارت خبرنگاری روز 22 بهمن به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

*پایگاه خبری گیل فجر بازگشایی می‌شود

مصفا ایجاد پایگاه خبری گیل فجر با محوریت برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان را از اقدام‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان خواند و اضافه کرد: سال گذشته پایگاه مذکور برای نخستین بار راه‌اندازی شد و امسال پایگاه گیل فجر برای اطلاع‌رسانی بهتر و تجمیع اخبار و گزارش‌ها به‌زودی بازگشایی می‌شود.

*جشنواره فجر گیلان منطقه‌ای برگزار می‌شود

دبیر جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی شمال کشور در ادامه یادآور شد: جشنواره مذکور با فراخوان آثار از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، اردبیل و قزوین برگزار می‌شود.

وی رسانه‌های گروهی در فرآیند ارتباطات و جابه‌جایی اطلاعات درون جامعه و ملت‌ها را سهیم دانست و اظهار کرد: کارکرد رسانه‌های گروهی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی همگام با تحولات عمیق در نهادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تغییر باورها و ارزش‌های مسلم جامعه تاثیرگذار است.

مصفا رسانه‌های گروهی را دانشگاه عمومی در راستای شکوفایی و اعتلای فرهنگ جامعه و همچنین ترویج ارزش‌های اسلامی و ملی توصیف کرد و گفت: رسانه‌ها هدایت‌گری جامعه به نقطه مطلوب را به عهده دارند.

این مسئول، انقلاب اسلامی را پدیده عظیم در تاریخ معاصر ذکر کرد و افزود: توجه به ابعاد انقلاب اسلامی می‌تواند زمینه مناسبی برای مطالعات جامعه‌شناسی انقلاب باشد.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، عامل ارتباط‌گیری و پیام‌رسانی در جامعه‌شناسی انقلاب اسلامی را مهم خواند و تصریح کرد: جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی فجر انقلاب اسلامی به منظور تشویق و فعالیت گسترده‌تر اصحاب رسانه در زمینه انقلاب اسلامی، دهه فجر و ایجاد ارتباط پر رنگ‌تر بین رسانه‌ها و مخاطبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول