اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ بازی الوند همدان و فولاد یزد

جشن صدرنشینی الوند در همدان و عیدی به هواداران/ ورزشی‌نویسان همدانی در حسرت امکانات

جشن و خوشحالی همدانی‌ها برای برد الوند، نبود امکانات برای ورزشی‌نویسان همدانی و حضور پرتعداد مسئولان برای بازی الوند از حواشی جالب بازی الوند همدان و فولاد یزد بود.

جشن صدرنشینی الوند در همدان و عیدی به هواداران/ ورزشی‌نویسان همدانی در حسرت امکانات

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم فوتبال الوند همدان عصر امروز در یک دیدار خانگی برابر تیم فولاد یزد به میدان رفت که در نهایت با گل‌های سیدجمال معصومی و قاسم اکبری موفق شد حریف خود را شکست دهد.

در این بازی که به نسبت بازی‌های قبل با استقبال هواداران تیم الوند و تماشاگران همدانی همراه شده بود بیش از یک‌هزار و 500 نفر از این بازی به صورت رایگان دیدن کردند.

حضور تعدادی از مسئولان ورزش و سیاسی استان در جایگاه VIP ورزشگاه شهدای قدس برخلاف بازی پاس که مسئولان کمتر برای تماشای این بازی به ورزشگاه می‌آیند جالب توجه بود.

ابراهیم کارخانه‌ای، نماینده مردم همدان در مجلس، حسن دارششدر معاون پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سیدمحمد عیوقیان، رئیس هیئت فوتبال و مهدی بوجاریان دبیر این هیئت، حجت‌الاسلام علی افراسیابی امام جماعت اداره ورزش و جوانان استان، بهرام یدی مالک و مدیرعامل باشگاه الوند و سایر اعضای هیئت فوتبال استان و باشگاه الوند حضور داشتند.

هادی زرین ساعد که سال‌های قبل عضو باشگاه استقلال تهران در این بازی با لباس استقلالی‌ها به میدان رفت و با وجود اینکه تیم الوند از لباس‌های با برند جام‌جم JEJ استفاده می‌کنند آرم باشگاه استقلال بر روی لباس زرین‌ساعد با چسب پوشانده شده بود.

تغییرات در ترکیب اصلی تیم الوند شائبه برانگیز بود و حضور مرتضی عزیزمحمدی، رامین خسروی و مصطفی مهدوی‌‎کیا بر روی نیکمت عجیب به نظر می‌رسید که در پایان بازی کادر فنی تیم الوند این تغییرات را فنی ارزیابی کردند.

مهدی رفیعی کاپیتان تیم فولاد یزد که سال گذشته در تیم الوند عضویت داشت با همه کادر فنی و بازیکنان تیم الوند خوش و بش بسیار صمیمی داشت و دو بار از رضا طلایی‌منش برای حضور در میدان رخصت گرفت.

با وجود تذکرات فراوان انجمن ورزشی‌نویسان استان و پیگیری‌های فراوان بعداز گذشت پنج هفته از مسابقات لیگ یک امسال جایگاه خبرنگاران از امکانات مناسبی برخوردار نبود و فقط صندلی شکسته این جایگاه تعویض شده و تلویزیون 14 اینچی که در جایگاه تعبیه شده بدون آنتن و غیر قابل استفاده شده و هنوز هم از اینترنت و تلفن برای سرعت در اطلاع‌رسانی و ارسال خبر برای ورزشی‌نویسان نیست.

گل سید جمال معصومی از فاصله بیش از 25 متری یکی از زیباترین اتفاقات فوتبالی این بازی در نیمه نخست بود.

در بین دو نیمه سه تن از پیشکسوتان قدیمی باشگاه الوند احمد غیرتیان، حسین بهروزی و حسین باب‌الحوائجی با اهدای لوح و تقدیس این باشگاه تجلیل و تقدیر شدند.

علیرضا صفی‌زاده مدیر رسانه‌ای باشگاه الوند، همکاری خوب و مثال‌زدنی با ورزشی‌نویسان استان دارد و برای تسریع در انجام مصاحبه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها تلاش خوبی را از خود نشان می‌داد.

هواداران و تماشاگران همدانی از برد تیم الوند خوشحال بودند و از مسئولان و مدیران تیم الوند عیدی می‌خواستند.

تیم الوند با کسب این پیروزی خانگی که نخستین برد داخل همدان این تیم محسوب می‌شد با 10 امتیاز صدرنشین گروه یک جام آزادگان شدند.

الوندی‌ها در هفته ششم بازی نخواهند داشت و روز یکم‌ آبان‌ماه در همدان برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان و شاگردان عبدالله ویسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول