اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی مطرح کرد

فعالیت 25 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در خراسان شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اعلام کرد: هم‌اکنون 25 هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان فعالیت ورزشی دارند.

فعالیت 25 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی روشن؛ عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته در سطح استان در نظر گرفته شده است که رویکرد این برنامه‌ها توسعه ورزش همگانی و فرهنگ‌سازی عمومی ورزش است.

وی از برگزاری همایش‌های پیاده روی،برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات ویژه کارکنان، حضور جامعه ورزش در نمازجمعه ،برگزاری جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، برگزاری مراسم باستانی و برگزاری همایش‌های ویژه بانوان از جمله برنامه‌های محوری این هفته در استان یاد کرد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

روشن افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان، مسابقات کشوری کشتی پهلوانی و برگزاری جشنواره بازی‌های بومی،محلی شمال شرق کشور از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری به افتخارات کسب شده توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: کسب مقام نخست کشوری در ورزش بانوان، کسب رتبه چهارم کشوری در ساماندهی امور جوانان، کسب رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی و دو برابر شدن شاخص‌ها نسبت به سنوات گذشته از افتخارات کسب شده به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: روابط عمومی این اداره کل نیز با حضور فعال؛ افتخار برتری را در سطح استان‌های کشور برای این اداره کل رقم زد.

روشن با اشاره به اینکه این اداره کل با کمبود نیرو مواجه است، افزود: 35 سهمیه استخدامی این اداره کل که چندی قبل با برگزاری مراحل آزمون ابلاغ شده است، که با جذب آن بخشی از مشکلات در حوزه نیرو برطرف می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین توجه به نیروهای این اداره کل را از دیگر رویکردها خواند و گفت: بی‌گمان نیروی انسانی مهم‌ترین ظرفیت برای پیشرفت‌های سازمانی است.

به گزارش فارس، 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته ورزش و تربیت بدنی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/63002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول