اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری همایش پارالمپیک با حضور 600 ورزشکار در خراسان ‌جنوبی

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: به منظور استعدادیابی در جانبازان و معلولان در سال جاری همایش پارالمپیک با حضور بیش از 600 ورزشکار در استان در چند رشته ورزشی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پارالمپیک با حضور 600 ورزشکار در خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی شریعتی‌فر بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی به فعالیت‌های چهار ساله هیئت اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران این هیئت با هدایت و حمایت مسئولان موفق شدند از سال 88 تا سال گذشته در مسابقات پارالمپیک، کشوری و منطقه‌ای فدراسیون حدود 540  مدال طلا، نقره و برنز را کسب کنند.

وی افزود: در این مدت چهار ساله بیش از 63 اعزام تیم ورزشی به مسابقات توسط فدراسیون برگزار شده است که از جمله می توان به پارالمپیک آسیایی، قهرمانی کشوری و منطقه‌ای اشاره کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی با بیان این‌که دو دوره همایش پارالمپیک در استان برگزار شده است، اذعان داشت: به منظور استعدادیابی و شکوفائی جانبازان و معلولان در سال جاری نیز همایش پارالمپیک با حضور بیش از 600 ورزشکار در چندین رشته ورزشی برگزار می‌شود.

شریعتی‌فر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ابعاد فرهنگی ورزشی، تاکید کرد:  برنامه چهار ساله آینده هیئت در راستای ارزشی کردن فعالیت‌های ورزشی است که به اخلاق محوری نیز توجه ویژه‌ای دارد.

وی به رشد 30 درصدی تعداد ورزشکاران جذب شده هیئت در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری حدود 900 ورزشکار سازمان یافته جذب هیئت شده‌اند که 350 نفر به طور مستقیم با هیئت همکاری دارند و 600 نفر نیز با هیئت در ارتباط ورزشی همکاری دارند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بی‌توجهی به پیشکسوتان، یک نوع تنگ نظری است که باید با تغییر این نگاه، تجربیات این ورزشکاران باسابقه را به سمت بهره‌برداری در مسیر داوری و مربیگری سوق داد.

شریعتی‌فر به برنامه‌های آگاهی بخشی به خانواده‌های ورزشکاران اشاره و تصریح کرد: در صورتیکه خانواده‌های ورزشکاران معلول و جانباز از وضعیت استثنایی فرزندان خود مطلع باشند بسیاری از مشکلات آنها به طور طبیعی حل می‌شود.

انتهای پیام/69014/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول