اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

برای مشخص شدن تکلیف شهردار گرگان امشب عازم تهران می‌شوم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای مشخص شدن تکلیف شهردار گرگان امشب عازم تهران خواهم شد تا کار نیمه‎تمام را تمام کنیم.

برای مشخص شدن تکلیف شهردار گرگان امشب عازم تهران می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: برای مشخص شدن تکلیف شهردار گرگان امشب عازم تهران خواهم شد تا کار نیمه‎تمام را تمام کنیم.

وی تصریح کرد: شورای چهارم در آغاز فعالیت خود معرفی شهردار جدید را در دستورکار قرار داده است و تمام تلاش‎ها بر این امر متمرکز شده تا زودتر به نتیجه برسیم، اما این مسئله همچنان از سوی وزارت کشور بلاتکلیف مانده است.

تله‎کابین از یک ماه پیش تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است/ قرارداد این پروژه را خاتمه می‎دهیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص اهمیت ورزش و تربیت بدنی، گفت: باید جامعه را با اثرات و کاربرد ورزش در زندگی اجتماعی آشنا کنیم.

گرزین با تأکید بر اینکه ورزش به عنوان یک ضرورت اساسی در سلامت شهروندان نقش‎آفرین است، ابراز داشت: اگر ورزش به عنوان یک اصل اساسی به مردم شناسانده شود از بسیاری معضلات روحی و روانی مصون خواهند ماند.

وی، همراهی و همدلی اعضا را برای رسیدن به اندیشه‎های درست و منطقی مهم خواند و افزود: اگر قرار است شهر گرگان توسعه روزافزون داشته باشد باید با برنامه‎ریزی دقیق و جامع این مهم را تحقق بخشیم و همدلی اعضا در این راستا می‎تواند در سرعت‎بخشی به امور موثر باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص روند پروژه تله‎کابین، اظهار داشت: این پروژه از یک ماه پیش تاکنون هیچ پیشرفتی نداشته است که اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند قرارداد این پروژه را خاتمه خواهیم داد.

تاکنون فقط 8 استان کشور شهرداران جدید خود را شناختند

حسین ربیعی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در خصوص تعیین تکلیف شهردار گرگان، اظهار داشت: در مقابل سئوالات شهروندان به عنوان سخنگوی شورای چهارم باید پاسخگو باشم، بسیاری از مردم می‎خواهند بدانند که تکلیف مدیریت شهری چه می‎شود؛ در حالی که تا امروز فقط هشت استان کشور شهرداران جدید خود را شناختند.

ربیعی ادامه داد: با وجودی که قول داده بودند تکلیف شهردار ظرف مدت 48 ساعت مشخص می‎شود، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است، بنابراین رئیس شورا مستقیماً برای پیگیری این موضوع به تهران خواهد رفت تا آخرین نتیجه را به مردم گرگان اعلام کند.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول