اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حمیدیه خبر داد

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی حمیدیه به مناطق عملیاتی

فرماندار حمیدیه از اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی حمیدیه به مناطق عملیاتی

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه با اشاره به اعزام اردوهای راهیان نور اظهار کرد: 600 دانش‌آموز در قالب 12 اتوبوس عازم شلمچه شده‌اند تا در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس هر چه بیشتر آگاه شوند.

فرماندار حمیدیه اضافه کرد: این اردو به مدت 48 ساعت به طول می‌انجامد که در آن برخی فرهنگیان نیز دانش‌آموزان را همراهی کرده‌اند.

وی ادامه داد: متولی این برنامه سپاه شهرستان و آموزش و پرورش است و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز در این امر همکاری‌های لازم را اعمال کرده‌اند.

فیوضی با اشاره به اهداف برگزاری این گونه اردوها عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و لمس سنگرها و مناطق جنگی می‌تواند در تداوم راه شهدا بسیار تاثیرگذار باشد که ما نیز تمام برنامه‌های این اردوها را بر این مبنا طراحی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید بدانند هم‌سن و سالان خودشان نیز در سنگرهای دفاع مقدس هشت سال تمام از وطن و ناموسشان دفاع کردند گفت: دانش‌آموزان باید در کنار سنگر علم و پیشرفت، ارزش‌های اسلامی را نیز حفظ و پاسداری کنند.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: اعزام کاروان‌ها با بدرقه بسیار گسترده مسئولان و خانواده‌های دانش‌آموزان برگزار شد زیرا برای نخستین بار پس از ارتقای حمیدیه به شهرستان چنین امری محقق شده است.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول