اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان کرمانشاه:

ورزشکاران کرمانشاهی امسال در مسابقات جهانی درخشیدند

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران کرمانشاهی امسال در مسابقات جهانی و کشوری درخشیدند.

ورزشکاران کرمانشاهی امسال در مسابقات جهانی درخشیدند

مرضیه یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تصریح کرد: امسال محمد خالوندی در مسابقات پرتاب نیزه که در سطح جهانی در فرانسه برگزار شد، مقام نخست را به‌ دست آورد.

وی ادامه داد: شهلا بهروزی که عضو تیم ملی قایقرانی است نیز در مسابقات آسیایی که سیزدهم ماه جاری در ازبکستان برگزار شد، مقام نخست این مسابقات را به ‌دست آورد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از شرکت صمد عباسی ورزشکار کرمانشاهی در رشته وزنه‌برداری در مسابقات آسیایی مالزی خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در هیئت جانبازان استان کرمانشاه 12 رشته فعال است، اعلام کرد: شش نفر از ورزشکاران کرمانشاهی عضو تیم ملی هستند.

یوسفی عنوان کرد: چهار نفر از آقایان در رشته فوتبال هفت نفره و دو نفر از بانوان در رشته قایقرانی و تنیس روی میز در تیم ملی حضور دارند.

به گفته نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه، ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ 20 تا 25 مهر ماه در زنجان برگزار شد، مقام نخست را کسب کردند.

انتهای پیام/2700/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول